На кілька днів раніше у Великобританії в рамках аналогічної рекламної акції американська корпорація встановила роутери Wi-Fi у метро, таксі та міських парках.
Вбудований роутер здатний працювати в активному режимі до трьох годин без підзарядки вбудованого акумулятора, після чого його можна підзарядити через порт Micro USB.
Роутер підключається до мережі одного з місцевих операторів. Послуга буде доступна протягом 15 днів після активації.
Номери журналу, оснащені мережевим обладнанням, забезпечені спеціальною наклейкою з написом "Free WiFi Inside". Тираж випуску Forbes з роутером всередині невідомий, проте, за даними техноблога, отримали його все ж не всі передплатники.
Декілька користувачів, які спробували підключитися до інтернету через "точку доступу" в паперовому журналі, повідомили виданню, що змогли зайти лише на сайти Microsoft. Проте вже знайшлися умільці, здатні розблокувати пристрій і забезпечити повноцінне підключення до інтернету.
Нагадаємо, це вже не перший випадок випуску періодичного видання з вбудованою електронікою. Раніше, наприклад, кілька глянцевих журналів обладнувалися невеликими плоскими екранами, на яких демонструвалися рекламні ролики.
Так, американський журнал Entertainment Weekly кілька разів випускав номери з вбудованими екранами, що демонструють рекламні ролики Pepsi і телекомпанії CBS. Востаннє восени минулого року, окрім роликів, екран в журналі показував свіжі "твіти" з мікроблога одного з телеканалів, для чого в журнал довелося вклеїти ще й модуль 3G. !zn
Читайте також: