Cервіс готується до валу повідомлень від самих учасників ігор, їхніх рідних та вболівальників. Уже відкриті спеціальні канали різними мовами, у тому числі, російською, там буде публікуватися найсвіжіша інформація.
3стане «офіційним коментатором» Олімпіади в Лондоні. Угоду з власниками мікроблога уклала американська телекомпанія NBCUniversal. Договір передбачає публікацію в Twitter посилань на новини, відеосюжети, інтерв'ю зі спортсменами і тренерами.
Cервіс готується до валу повідомлень від самих учасників ігор, їхніх рідних та вболівальників. Уже відкриті спеціальні канали різними мовами, у тому числі, російською, там буде публікуватися найсвіжіша інформація. Всі групи мають однакову назву - London2012.
Були проведені зустрічі з атлетами, на яких їх переконували завести собі облікові записи та писати про події. Міжнародний олімпійський комітет нещодавно повідомив, що більше 1000 нинішніх і колишніх учасників Олімпіади користуються Twitter і соціальною мережею Facebook. Партнерство сервісу з NBC буде мати некомерційний характер.
У компанії Twitter розраховують, що ігри у Лондоні стануть для них переломним моментом: дозволить істотно підвищити популярність і, відповідно, доходи сервісу мікроблогів. Під час Ігор на сайті Twitter буде з'являтися реклама таких компаній, як General Electric і Procter & Gamble.
Сам Twitter, який дозволяє писати повідомлення довжиною не більше 140 символів, існує вже 6 років, але поки далеко не всі на ринку комп'ютерних технологій впевнені, що сервіс може приносити реальний дохід.
Літні Олімпійські ігри стартують у Лондоні 27 липня і завершаться 12 серпня. За попередніми оцінками, спостерігати за спортивними подіями будуть близько 4 млрд телеглядачів.
Нагадаємо, головним партнером британської мовної корпорації BBC в інтернеті під час Олімпіади буде інший соціальний сервіс - Facebook. Готується «повноцінне мовлення» в соцмережі, за допомогою якого люди зможуть не тільки дивитися телеканали, а й обговорювати матеріал і обмінюватися посиланнями на нього.
Це один із кроків, початих головною британською медіакорпорацією, щоб обійти ліцензійні обмеження, пов'язані з поширенням сигналу по всьому світу.
Всього до Олімпійських ігор BBC має намір запустити 24 потокових канали «з елементами соціальних сервісів», а редакція BBC Sport, що веде мовлення на декількох телеканалах і в інтернеті, повністю прийде зі своїм контентом у Facebook. Таким чином, через інтернет можна буде бачити все те ж саме, що й на офіційних телеканалах. !zn