Європейська комісія і національні мережі захисту споживачів країн Євросоюзу розпочали діалог з TikTok для огляду її комерційних практик і мережевий політики, про що написано на сайті Єврокомісії.
"Явища, пов'язані з пандемією, надалі прискорили процеси цифрового розвитку. Це принесло з собою нові можливості, але також - нові ризики, особливо для найбільш уразливих споживачів. У Європейському Союзі заборонено використовувати приховану рекламу в банерах і відео, призначені для дітей і підлітків. Діалог, який ми почали сьогодні, повинен допомогти TikTok у виконанні правил ЄС щодо захисту споживачів », - зазначив з цього приводу єврокомісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс.
Відзначається, що ця формальна процедура була розпочата проти мережі TikTok після оповіщення з боку Європейської організації із захисту прав споживачів (BEUC) на початку цього року про порушення прав споживачів, що допускаються TikTok. Серед таких порушень були названі прихований маркетинг, агресивні рекламні технології, що застосовувалися до дітей, і певні положення в контрактних правилах TikTok і в її мережевий політиці, які можуть бути розцінені як шкідливі або незрозумілі для споживачів.
З сьогоднішнього дня TikTok має місяць для відповіді на запит Єврокомісії і контакту з нею і структурами захисту споживачів, зокрема, в Швеції і в Ірландії. Якщо в результаті такого діалогу недоліки не будуть виправлені, організації із захисту прав споживачів можуть прийняти правові заходи щодо правового примусу адміністрації TikTok слідувати правилам ЄС.
Нагадаємо, в січні TikTok став другим за популярністю неігрових додатком в світі. Його скачали 62 мільйони разів.