Створена розробниками програма набрала в грі 999990 очок. До цього максимальну кількість очок, 266330, у 2015 році набрав користувач oyamafamily.
Для того, щоб досягти такого результату дослідники використовували технологію навчання з підкріпленням, але грі навчалася не одна програма, а 150 агентів, кожен з яких відповідав за вирішення певного завдання. Всіма агентами керувала головна нейромережа, яка приймала від них дані і яка вирішувала, куди саме попрямує Ms. Pac-Man.
Раніше повідомлялося про те, що штучний інтелект зрівнявся в тесті IQ з чотирирічними дітьми. Автори використали тест WPPSI третього видання, який застосовується для дітей віком від 2,5 до 7 років. Щоб адаптувати видання для комп'ютерної програми, вчені використовували додаткові модулі, що переводять текстовий питання в набір ключових слів.