Йдеться про дотримання умов контракту чотирирічної давнини. Тоді Volkswagen придбав 20% акцій Gett, пообіцявши вкласти в Gett $ 300 млн для успішної боротьби з іншими великими агрегаторами - Uber і Lyft. Однак, як зазначає ізраїльська сторона, що вже в 2018 році німецька компанія перестала цікавитися цим проектом і припинила вкладати в нього гроші.
Більш того, в Gett вважають, що насправді у Volkswagen не було планів розвивати компанію, а метою договору було вивчення принципу роботи агрегатора. Згодом німецька компанія використала отримані дані для створення власного сервісу таксі Moia, який заробив у Гамбурзі і Ганновері.
У свою чергу в Volkswagen відмова від роботи з Gett пояснювали тим, що перестали вірити в її успіх, повідомляло агентство Reuters. Зараз в німецькому концерні відмовляються коментувати претензії ізраїльтян.
Раніше повідомлялося, що концерн Volkswagen зупиняє роботу своїх заводів у мексиканських штатах Пуебла і Гуанахуато.
Автоконцерн Volkswagen вже несло великі збитки у вересні 2019 року. Тодіпроти підприємства висунули колективний позов понад 470 тис власників дизельних автомобілів марки Volkswagen. Власникам виплачували компенсацію за продаж автомобілів, на основі неправдивих даних про викиди.
А Європейський центробанк, як повідомлялося раніше, вже оголосив про масштабну програму скупки приватних і державних активів на € 750 млрд. Про те, чи готова фінансова система України до тривалого спаду світової економіки, читайте встатті Олени Коробковій "Без паніки: фінансова система України готова до будь-яких сценаріїв".