Перші два електробуси, обладнані системою бездротової підзарядки OLEV, вийшли на лінію південнокорейського міста Кумі. Автобуси були розроблені Корейським провідним науково-технічним інститутом KAIST. Подробиці функціонування системи підзарядки машин наводяться в прес-релізі KAIST, також про розробку пише Gizmag.
Основною перевагою електробусів OLEV порівняно із звичайними електромобілями є можливість бездротового заряджання і відсутність необхідності в об'ємній і дорогій батареї. Перенесення енергії здійснюється за рахунок індукції через котушки, встановлені в дорожнє полотно. Система вимагає дотримання 17-20 сантиметрового зазору між поверхнею та днищем машини. Ефективність перенесення енергії оцінюється розробниками в 85 відсотків, а пікова потужність складає 100 кіловат.
Автобуси, оснащені цією системою, можуть отримувати електроенергію на зупинках, на парковках і навіть під час руху. При цьому потрібна модернізація тільки 5-15 відсотків довжини полотна на маршруті, а в іншому дорога залишається колишньою. Два автобуси в Кумі будуть курсувати по 24-кілометровому маршруту, що проходить через залізничну станцію.
Про плани запуску бездротових електробусів у Кумі вперше стало відомо в лютому 2013 року. Якщо експеримент буде визнаний вдалим, KAIST планує вивезти на маршрут ще 10 таких машин до 2015 року. !zn
Читайте також:
Hyundai почав серійне виробництво першого в світі автомобіля на водневому паливі
Азаров звільнив чиновника, який ледь не купив BMW X5
Peugeot представив інноваційний двигун на повітрі
Volkswagen запустить в серію надекономічний гібрид XL1 - менше літра на 100 км шляху