Слідом за першими повномасштабними випробуваннями розгонної платформи в тунелі з розрідженою атмосферою компанія Hyperloop One, що займається реалізацією проекту високошвидкісної транспортної системи, розігнала пасажирську капсулу XP-1 до 310 км/год. Це вдвічі перевершує результат, досягнутий у межах попередніх випробувань, і є на даний момент рекордом серед усіх експериментальних систем, включаючи проекти учасників конкурсу SpaceX.
Поїзд розганявся на ділянці 300 метрів, після чого загальмував до повної зупинки. За швидкісними показниками розробка Hyperloop One вже трохи випереджає поїзди високошвидкісних залізниць першої категорії, які їздять з максимальною швидкістю 250 км/год, але програє японським поїздам "сінкансен", також відомим як "поїзд-куля".
Нинішні результати Hyperloop One поки далекі від запланованої швидкості 1200 км/ч, з якою повинні рухатися серійні поїзди, до того ж існуючий трек занадто короткий для таких швидкостей, однак, розробка далека від завершення. Головне, що нинішні результати доводять життєздатність самої концепції. Довжина капсули XP-1 становить 8,7 м, висота – 2,7 м, ширина – 2,4 м.
За словами співзасновника Hyperloop One Джоша Гігеля, силова установка XP-1 відрізняється високою надійністю і є "однією з найбільш ефективних установок з коли-небудь створених". Перед командою інженерів Hyperloop One стоїть завдання не просто виготовити одну силову установку, але і зробити конструкцію, придатну для серійного виробництва. Як повідомляється, на заводі Metal Works в Неваді вже виробили 500 силових установок для потягів, які в подальшому будуть проходити всілякі випробування.
Поки Гигель не бачить ніякої необхідності в тому, щоб збільшувати довжину тестового треку. Майбутні випробування будуть проводитися в країнах, зацікавлених у технології. Імовірно, тестова ділянка у тій чи іншій країні після укладення контракту може стати повноцінною частиною комерційної гілки Hyperloop, що з'єднує міста.
Тим часом США провели випробування міжконтинентальної балістичної ракети.