У проведенні дослідження допомагало 72,5 тисячі волонтерів з 51 країни світу. Вони зібрали 476423 одиниць пластикового сміття, 43% з яких можна було співвіднести з тим чи іншим брендом.
Виявилося, що лідером за кількістю пластикового сміття є компанія Coca-Cola – всього було виявлено 11732 фрагментів упаковки від продуктів бренду в 37 країнах світу. Друге місце займає компанія Nestle, а на третьому – PepsiCo.
У Топ-10 забруднювачів увійшли також Mondelez International, Unilever, Mars, P&G, Colgate-Palmolive, Phillip Morris і Perfetti Van Mille.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Раніше вчені з фонду Ocean Cleanup Foundation провели нову оцінку Великої тихоокеанської сміттєвої плями і заявили про те, що її розміри в три рази перевищує територію Франції.