Швидко зростаюча популярність акумуляторних батарей сприяє тому, що люди все більше використовують машини на електродвигунах. У Парижі в 1894 році жоден електричний автомобіль не закріпився у виробництві частково через те, що йому були потрібні станції заміни батареї кожні 30 км. Сьогоднішні електромобілі, оснащені літієво-іонними батареями, можуть працювати набагато краще. Електричний автомобіль компанії Chevrolet Chevy Bolt може проїхати без підзарядки 383 кілометри. Фанати Tesla нещодавно обкатали Model S, зарядки батареї якої вистачило на більш ніж 1000 км.
Видання повідомляє, що "загальна вартість" електромобілів у наступному році зрівняється з ціною на бензинові автомобілі, навіть якщо виробники електрокарів і понесуть збиток.
Є прогноз, що загальний обсяг продажів електромобілів до 2025 року складе 14% порівняно з 1% сьогодні. Цілком може бути, пише The Economist, оскільки батареї стають дешевшими і кращими, а вартість за кіловат-годину впала з 1000 доларів в 2010 році, до 130-200 доларів зараз. Та й регуляторна політика стала більш жорсткою. Минулого місяця Великобританія приєдналася до низки європейських країн, які вже визначилися з датою прощання з ДВЗ, заявивши, що до 2050 року всі нові автомобілі повинні бути з нульовою емісією.
Перехід від палива і поршнів до батарей і електродвигунів навряд чи займе так багато часу, вважають автори статті. Перші "грішки" двигуна внутрішнього згоряння вже видно у всьому світі, і багато спроб щось змінити в цьому напрямку буде тільки вітатися.
Безумовно, двигун внутрішнього згоряння є найбільш потужним двигуном в історії.
Весь сучасний світ перебудували для автомобілів, були вкладені величезні інвестиції в будівництво доріг і магістралей. Приблизно 85% американських працівників використовують автомобілі для того, щоб добиратися з дому на роботу. В даний час на дорогах світу близько 1 млрд автомобілів, майже всі вони оснащені ДВЗ.
Але перехід на використання електромобілів кинув автомобільну промисловість в сум'яття. В порівнянні з автомобілями на ДВЗ, електромобілі набагато простіше і мають менше деталей, вони більше схожі на комп'ютери на колесах. Це означає, наприклад, що потрібно менше працівників, щоб їх зібрати.
До переваг електричних двигунів можна віднести той факт, що вони будуть володіти величезними екологічними та медичними перевагами. Зарядка акумуляторних батарей більш ефективна, ніж спалювання палива в окремих двигунах. Разом з тим, працівники на заводах, які не виробляють електричні автомобілі, стурбовані, що їх можуть скоротити.
Згідно з даними Американської ради по захисту національних ресурсів, електромобілі скорочують викиди вуглекислого газу в атмосферу на 54% порівняно з бензиновими двигунами. Ця цифра з часом буде зростати, зазначає видання. Всесвітня організація охорони здоров'я заявляє, що забруднення повітря також знизиться. В одному з досліджень було виявлено, що викиди газів з автомобілів щорічно вбивають 53 тисячі американців, проти 34 тисяч людей, які гинуть внаслідок дорожньо-транспортних пригод.
Безперечно, двигун внутрішнього згоряння все ще популярний і може домінувати, наприклад, над судноплавством і авіацією на десятиліття вперед. Але на землі електромотори скоро запропонують суспільству більшу свободу і зручність, що також буде дешевше і чистіше.
Електричні автомобілі без водія в 21 столітті, ймовірно, поліпшать світ несподіваними винаходами, так само як і автомобілі з ДВЗ в 20 столітті. Але це буде вибоїста дорога. "Пристебніть паски!", радить The Economist.
Як повідомлялося раніше, компанія Tesla представила автомобілі Model S P100D Model X P100D. Це поліпшені версії раніше випущених моделей з більш ємним акумулятором, повідомляється в блозі компанії. Оновлені машини отримали спеціальний режим Ludicrous, завдяки якому Model S P100D зможе розганятися до 100 км/год за 2,5 секунди, а Model X P100D - за 2,9 секунди. У Tesla запевняють, що подібний результат Model S P100D є третім серед серійно машин, які серійно випускаються.