Оновлені машини отримали спеціальний режим Ludicrous, завдяки якому Model S P100D зможе розганятися до 100 км/год за 2,5 секунди, а Model X P100D - за 2,9 секунди.
У Tesla запевняють, що подібний результат Model S P100D є третім серед машин, що серійно випускаються. Швидшими є тільки два автомобіля - дуже дорогі LaFerrari і Porsche 918 Spyder - але це двомісні та дводверні спорткари з дуже невеликими багажниками, в той час як Model S P100D - чотирьохдверна, розрахована на п'ятьох дорослих і двох дітей, а також має великий простір для багажу.
Завдяки новому акумулятору ємністю 100 кВт⋅год запас ходу істотно виріс. Так, в Model S P100D він складе 315 миль (506 кілометрів), що робить цю модель першою по дальності запасу ходу серед електромобілів у світі. Model X P100D на одній підзарядці може подолати 289 миль (465 кілометрів).
Покупці, які замовили, але ще не отримали раніше версію P90D, можуть оновити замовлення до P100D за 10 тис. доларів. Власники більш старих електрокарів можуть оновити машини за 20 тис. доларів.
На початку липня Tesla заявила про перший випадок смерті водія Model S при їзді на автопілоті. Автомобіль потрапив під причеп трактора з високим дорожнім просвітом, який стояв перпендикулярно руху машини. Ні автопілот, ні водій автомобіля не ідентифікували причіп, пофарбований у світлий колір, як загрозу. За даними компанії, водій автомобіля помер на місці.