Швейцарський літак на сонячних батареях Solar Impulse 2, який 9 березня вирушив у навколосвітню подорож із Абу-Дабі, а 3 липня був змушений перервати її на Гаваях, зможе продовжити політ 20 квітня 2016 року. Про це заявив пілот літака Андре Боршберг в інтерв'ю виданню 24 Heures.
Як заявив пілот, "ми будемо готові вилетіти з Гайвайских островів 20 квітня. Саме в цей час відкривається оптимальне енергетичне "вікно" для польоту, коли дні досить довгі, а ночі короткі". За його словами, 20 лютого почнуться передпольотні випробування, а 20 березня літак здійснить перший пробний політ.
"Ми замінили батареї і поліпшили їхню ізоляцію, встановивши систему механічного охолодження", - додав Боршберг.
Solar Impulse 2, який стартував в Абу-Дабі, робив зупинки на території Оману, Індії, М'янми і Китаю. 31 травня він вилетів з Нанкіна (Китай) на Гаваї. Через погані погодні умови 1 червня літак змушений був екстрено приземлитися в японському місті Нагоя, де він майже місяць перебував в очікуванні сприятливих метеоумов.
29 червня Solar Impulse 2 нарешті вилетів з Японії до Гавайських островів і прибув туди 3 липня. Завершити кругосвітню подорож передбачалося в Абу-Дабі в серпні або вересні, проте через проблеми з перегрівом сонячних батарей подальші перельоти довелося відкласти.
Літальний апарат має розмах крил 72 метри і важить близько 2,3 тонн. Розміри літака порівнянні з найбільшим пасажирським перевізником AirbusА380. Порівняно невелика вагу апарату забезпечує конструкція з вуглецевого волокна. Значну частину літака покривають близько 17 тисяч фотоелементів, які в зв'язці з літій-іонними батареями забезпечують роботу двигунів апарату. Швидкість, яку може розвивати літак, дорівнює 140 кілометрів на годину, апарат здатний досягати висоти 12 тисяч кілометрів. Свій перший політ він здійснив у червні 2014 року.