Літак не сонячних батареях Solar Impulse 2 завершив подорож з США в Іспанію. Як повідомляється на сторінці проекту в Twitter, переліт зайняв 70 годин.
Solar Impulse 2 став першим апаратом на сонячних батареях, який без зупинок перелетів через Атлантичний океан. Літаком, який в даний час знаходиться в Севільї, керував пілот Бертран Пікар.
BREAKING @bertrandpiccard lands in #Seville completing, in 70h, the 1st #Atlantic solar flight #futureisclean pic.twitter.com/z8o96ynFDa
- SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) 23 червня 2016 р.
Spectacular #selfie moment over the #AtlanticOcean. Share it if you think the #futureisclean pic.twitter.com/JwOqeFa7Qe
- Bertrand PICCARD (@bertrandpiccard) 23 червня 2016 р.
Solar Impulse 2, який стартував в Абу-Дабі, робив зупинки на території Оману, Індії, М'янми і Китаю. 31 травня він вилетів з Нанкіна (Китай) на Гаваї. З-за поганих погодних умов 1 червня літак змушений був екстрено приземлитися в японському місті Нагоя, де він майже місяць перебував в очікуванні сприятливих метеоумов.
29 червня Solar Impulse 2 нарешті вилетів з Японії до Гавайських островів і прибув туди 3 липня. Завершити кругосвітню подорож передбачалося в Абу-Дабі в серпні або вересні, проте із-за проблем з перегрівом сонячних батарей подальші перельоти довелося відкласти.
Літальний апарат має розмах крил 72 метри і важить близько 2,3 тонн. Розміри літака порівнянні з найбільшим пасажирським перевізником AirbusА380. Порівняно невелика вага апарату забезпечує конструкція з вуглецевого волокна. Значну частину літака покривають близько 17 тисяч фотоелементів, які в зв'язці з літій-іонними батареями забезпечують роботу двигунів апарату. Швидкість, яку може розвивати літак, дорівнює 140 кілометрів на годину, апарат здатний досягати висоти 12 тисяч метрів.