Літак на сонячних батареях Solar Impulse 2 завершив переліт через Тихий океан, який він розпочав 21 квітня. Повідомлення про це було опубліковано на офіційній сторінці проекту в Twitter.
Літак вилетів з Гаваїв і через три дні приземлився в Каліфорнії. Перед цим літак протягом восьми місяців перебував на ремонті в Японії. Перші випробування після поломки почалися у лютого цього року.
Successful landing for #Si2 in California, completing Pacific crossing. CONGRATS @bertrandpiccard @andreborschberg ! pic.twitter.com/BDzJN4EDwg
- SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) 24 квітня 2016 р.
BREAKING NEWS #Si2 and @bertrandpiccard just landed in #SF after 3 days of flight without fuel #futureisclean pic.twitter.com/LTRRfXkxNu
- SOLAR IMPULSE (@solarimpulse) 24 квітня 2016 р.
Solar Impulse 2, який стартував в Абу-Дабі, робив зупинки на території Оману, Індії, М'янми і Китаю. 31 травня він вилетів з Нанкіна (Китай) на Гаваї. З-за поганих погодних умов 1 червня літак змушений був екстрено приземлитися в японському місті Нагоя, де він майже місяць перебував в очікуванні сприятливих метеоумов.
29 червня Solar Impulse 2 нарешті вилетів з Японії до Гавайських островів і прибув туди 3 липня. Завершити кругосвітню подорож передбачалося в Абу-Дабі в серпні або вересні, проте із-за проблем з перегрівом сонячних батарей подальші перельоти довелося відкласти.
Літальний апарат має розмах крил 72 метри і важить близько 2,3 тонн. Розміри літака порівнянні з найбільшим пасажирським перевізником AirbusА380. Порівняно невелика вага апарату забезпечує конструкція з вуглецевого волокна. Значну частину літака покривають близько 17 тисяч фотоелементів, які в зв'язці з літій-іонними батареями забезпечують роботу двигунів апарату. Швидкість, яку може розвивати літак, дорівнює 140 кілометрів на годину, апарат здатний досягати висоти 12 тисяч метрів.