Під час тестових заїздів по трубі довжиною в одну милю (1,6 кілометра) три команди змогли провести повноцінний заїзд, а капсула команди Делфтського технологічного університету втратила зв'язок через 200 метрів, через що активувалася система аварійного гальмування.
Перше місце у змаганнях посіла команда Мюнхенського технологічного університету, разом з тим, і вона зіткнулася з технічними турдностями. Після досягнення рекордної швидкості навколо капсули з'явилися іскри і предмети, які, швидше за все, є частиною обшивки тестового треку.
На другому місці розмістилася команда Швейцарської вищої технологічної школи Цюріха, капсула якої досягла швидкості 252 кілометрів на годину. А замикає трійку лідерів команда з Федеральної школи Лозанни, яка розігнала капсулу до 238 кілометрів на годину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Проект вакуумного поїзда був запропонований Ілоном Маском. Hyperloop буде представляти собою систему труб, по яких будуть переміщуватися капсули з пасажирами. Передбачається, що капсули всередині них будуть досягати швидкості 1130 кілометрів на годину. Hyperloop буде поєднувати в собі технології вакуумного потяга і потяга на магнітній подушці. Капсули в Hyperloop будуть рухатися герметичною трубою, тиск в якій дорівнює одній тисячній атмосферного.