Як повідомляє TechCrunch, гра всього за 19 днів була завантажена на Android більше 50 млн разів. При цьому варто враховувати, що дуже багато завантажують гру зі сторонніх джерел. Найближчі переслідувачі в особі Color Switch і Slither.io набрали таку кількість Android-користувачів за 77 і 81 день відповідно.
Також гра подолала позначку в $ 10 мільйонів доходів за день.
Крім того, за даними App Annie, після виходу Pokemon GO на Android в США гравці проводили в ній більше часу, ніж користувачі Facebook у своїй соціальній мережі.
Pokemon Go вийшла 6 липня, вже встигла подвоїти ринкову вартість компанії Nintendo і стати однією з найбільш обговорюваних подій в світі. При цьому, популярність гри, продовжує зростати з виходом на нові ринки.
Зокрема, 22 липня гра стала доступною мешканцям Японії – країни, в якій покемони і з'явилися. У США ж, де гра з'явилася однією з перших, Pokemon Go вдалося обійти за популярністю Twtter всього за тиждень.