Компанія Nintendo 6 липня випустила гру Pokemon Go для iOS і Android-пристроїв. За перші 4,5 години гра вийшла у топ App Store. Тепер же гра за популярністю в США обійшла соціальну мережу Twitter, повідомляє The Guardian.
За інформацією видання, за сім днів з моменту виходу кількість користувачів гри в США досягла 65 мільйонів користувачів і гра продовжує набирати популярність.
Як повідомляє The Vilage, 8 липня гравці в середньому проводили в грі 43 хвилини, тобто більше часу, ніж в Instagram і WhatsApp.
Суть гри полягає в тому, що гравці повинні шукати покемонів по місту, "ловити" їх за допомогою віртуального покебола. Додаток повідомляє, коли поблизу перебуває покемон. Гра прив'язана до місцевості: деякі покемони живуть тільки в парках, інші – тільки в річках.
На даний момент гра доступна жителям США, Нової Зеландії та Австралії.
Раніше повідомлялося про те, що вихід Pokemon Go призвів до рекордного росту акцій Nintendo. За дві біржові сесії капіталізація Nintendo зросла на 7,1 мільярда доларів. Зростання акцій почався в п'ятницю, 8 липня. 11 липня папери на Токійській біржі подорожчали більш ніж на 25%, продемонструвавши рекордний ріст для компанії з 1983 року.