Google має намір істотно змінити свою систему пошуку, аби виправити недоліки сучасних технологій і зберегти свою домінуючу роль на ринку.
Корпорація 3Inc. протягом кількох наступних місяців внесе зміни у систему веб-пошуку, що дозволить користувачам спостерігати більше фактів і прямих відповідей на запити у топі сторінки пошуковика.
Google не відмовляється від системи пошуку за ключовими словами, що визначає значущість веб-сайту за словами, що містяться на ньому, за тим, як часто інші сайти посилаються на нього і за ще безліччю інших показників. Мова, швидше, йде про відображення більш релевантних результатів за рахунок впровадження технології семантичного пошуку, яка базується на процесі розуміння актуального значення слів.
Один із топ-менеджерів компанії Аміт Сінгал заявив у нещодавньому інтерв'ю, що база даних, яка містить сотні мільйонів "сутностей" - людей, місць і речей - і яку компанія накопичувала останні два роки, дозволить результатами пошуку краще відповідати запитам. Семантичний пошук допоможе асоціювати різні слова між собою, наприклад компанію (Google) з ім'ям її засновників (Ларрі Пейдж і Сергій Брін).
Запити стануть більш схожими на питання типу "як люди розуміють світ", додав Сінгал. "Ми просто дивимося і сподіваємося, що з'явиться веб-сторінка з відповіддю", - сказав він. Наприклад, користувачі, які шукають "озеро Тахо" отримають такі "ознаки" як місця розташування, висота над рівнем моря, середня температура або вміст солі. У даний час за запитом "озеро Тахо" користувачі отримають тільки посилання на туристичні веб-сайти, вікіпедію і карту. На більш складний запит виду "10 найбільших озер у Каліфорнії" пошуковик також повинен буде дати відповідь, а не просто посилання.
За словами джерел, деякі значні зміни можна буде спостерігати вже в найближчі місяці, але Cінгал підкреслює, що процес впровадження технології "пошуку наступного покоління" триватиме кілька років. !zn