Фізики змусили брусок заліза "грати" на гральних автоматах

Поділитися
Фізики змусили брусок заліза "грати" на гральних автоматах Брусок рухається в бік автомата, на якому випадає виграшна комбінація © N+1
На думку вчених, експеримент допоможе пояснити те, як примітивні істоти приймають складні рішення.

Японські фізики перетворили брусок заліза в систему для прийняття рішень, змусивши його "реагувати" на програші і виграші при одночасній грі на двох ігрових автоматах. На думку вчених, експеримент допоможе пояснити те, як примітивні істоти, які не мають мозком і навіть нервовою системою, приймають складні рішення і вирішують статистичні задачі, використовуючи власні фізичні властивості і будову тіла.

Шляхом проведення експерименту японські фізики намагалися вирішити проблему "багаторукого бандита", в рамках якої один гравець, що знаходиться в кімнаті з безліччю ігрових автоматів, намагається вирішити, який з них є найбільш виграшним. Фізики вибрали найпростіший варіант вирішення проблеми: два автомати і брусок, який виступав в якості гравця. Під час кожного раунду гри експериментатор натискає на важіль одного з "одноруких бандитів" і стежить за тим, чи випадає виграшна комбінація.



Якщо це відбувається, то брусок зсувається в бік автомата на якусь наперед задану відстань, а в іншому випадку він залишається на місці. Аналогічним чином металевий брусок зрушувався в напрямку другої ігрової машини, якщо вона виводила призове поєднання.

Як пояснюють вчені, через деяку кількість комбінацій брусок буде ближче до того автомата, який показує найбільшу кількість виграшних комбінацій. Ідея алгоритму зародилася в голові вчених після спостереження за одноклітинними грибами-слизовиками, здатними осмислено знаходити дорогу до їжі, вибиратися з пастки і навіть поводитися ірраціонально.

За словами вчених, підготовлені ними формули будуть цікаві не тільки біологам, які вивчають поведінку слизовиків та інших одноклітинних, що володіють химерними системами прийняття рішень або "колективним розумом", але і рекламникам, програмістам, які оптимізують роботу глобальної і локальних мереж, розробникам штучного інтелекту і комп'ютерних ігор.

Раніше повідомлялося про те, що в Нью-Йорку робот пройшов тест на самосвідомість і зміг упізнати власний голос.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі