Поява на ринку першого смартфона HTC First, програмне забезпечення якого орієнтоване виключно на користувачів соціальної мережі Facebook, не викликала ажіотажу в Нью-Йорку.
У клієнтських офісах провайдера мобільного зв'язку компанії AT&T, яка свого часу була першим оператором для iPhone Apple, напливу відвідувачів у вихідний день продажів "Facephone" не спостерігалося. "Сьогодні було кілька людей, головним чином, дівчата-підлітки, які придбали цей смартфон. Звичайно, в першу чергу, він розрахований на фанатів соціальної мережі Facebook", - сказав Конрад, менеджер офісу AT&T на перетині Бродвею і 78-й стріт на Манхеттені.
Телефон-Facebook з'явився в продажу за ціною 99 доларів 99 центів за гаджет, пов'язаний дворічним контрактом з AT&T. Цінники пустих у дощову п'ятницю офісів компанії повідомляють, що чиста ціна гаджета складає 300 доларів дорожче пропонованої.
"Це смартфон середнього цінового діапазону, його параметри, включаючи камеру і об'єм пам'яті, непогані, хоча і відстають від того, що пропонують більш дорогі аналоги, дещо повільніші і важкі в порівнянні з гаджетами Apple, Samsung і останньої версії HTC. До речі, на них можна скачати це же самий додаток Google", - розповів Конрад. Жодного покупця пристрою в офісі на Бродвеї досі не було, а найбільш затребуваним у цьому офісі компанії залишається остання версія iPhone.
Facebook буде домашньою сторінкою нового молодіжного гаджета, всі пости і повідомлення друзів будуть автоматично з'являтися на дисплеї, програма передбачає зручне віконце для чату, яке не закриється при використанні інших програм, а також автоматичне завантаження в смартфон всієї бази даних "френдів" соціальної мережі.
Телефон-Facebook так чи інакше приречений на увагу публіки - у створеній в 2004 році студентом Гарварду Марком Цукербергом соціальній мережі, за даними на вересень 2012 року, було близько мільярда активних користувачів. !zn
Читайте також:
У Мережі з'явився вірус, що маскується під сторінку Facebook
Facebook планує ввести платні акаунти
Британські вчені навчилися визначати сексуальну орієнтацію користувачів Facebook