Соціальна мережа Facebook подала заявку на патент "Платний профіль. Персоналізація" ще в середині 2011 року. І тільки в січні цього року компанія заявила, що отримала цей патент, готова відмовитися від оголошень і запропонувати користувачам більше гнучкості щодо зовнішнього вигляду своїх профілів в обмін на певну суму грошей.
Користувач зможе обрати один або декілька об'єктів соціальної мережі, щоб замінити рекламу або інші елементи, які відображаються відвідувачам сторінки профілю користувача і які контролює система соціальної мережі. У конкретних випадках користувач зможе редагувати елементи на сторінці свого профілю, керувати дизайном і змістом системи соціальної мережі.
Нагадаємо, напередодні Facebook повідомив, що запускає новий формат стрічки новин (newsfeed) користувача з можливістю фільтрувати повідомлення за типом контенту і збільшеною кількістю візуальних елементів. Фактично, користувачі тепер зможуть переглядати кілька стрічок новин різних типів контенту.
Наприклад, можна переглядати всі повідомлення друзів у хронологічному порядку, тільки фотографії або повідомлення про прослухану музику, а також повідомлення лише від тих, на чиї сторінки підписаний користувач.
Крім того, в новій стрічці новин користувача розробники змінили способи подання контенту, віддавши перевагу більшому числу візуальних елементів. У новому форматі стрічки відеоролики і фотографії будуть відображатися в більшому форматі, також будуть відображатися фотографії користувачів, яким сподобалося те або інше повідомлення, фрагменти мапи, якщо користувач побував в якомусь місці, тощо.
Facebook є найбільшою у світі - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 млрд. осіб.
За даними SocialBakers, загальна кількість користувачів Facebook в Україні становить 2 млн. 98 тис. 720 користувачів. Проникнення Facebook в Україні становить 4,62% порівняно з населенням країни і 13,72% по відношенню до числа інтернет-користувачів. !zn
Читайте також:
Facebook запустив новий формат стрічки новин
Twitter-програма дозволить продовжити блог після смерті користувача
Facebook підозрюють у найбільшій податковій махінації - ані цента до держбюджету за останні два роки