Facebook видалив десятки сторінок, які витратили на політагітацію в Україні майже $2 млн

Документ
Поділитися
Facebook видалив десятки сторінок, які витратили на політагітацію в Україні майже $2 млн
Всього видалені 72 аккаунта в Facebook, 35 сторінок і 13 облікових записів в Instagram, які були об'єднані в одну мережу.

Facebook припинив роботу десятків сторінок і облікових записів, які застосовувались, зокрема, для впливу рекламним агентством на хід виборів в Україні.

Про це йдеться в заяві глави відділу компанії з кібербезпеки Натаніеля Глейхера, опублікованому в середу.

Всього видалені 72 аккаунта в Facebook, 35 сторінок і 13 облікових записів в Instagram. Вони були об'єднані в мережу, частково працювали в автоматизованому режимі в Україні та орієнтувалися на "внутрішню аудиторію".

Проведене розслідування дозволило встановити, що зазначені сторінки "пов'язані з рекламним агентством Postmen DA в Україні".

Ця мережа була особливо активна в період президентських і парламентських виборів в Україні в 2019 році.

З її допомогою, як випливає із заяви, зокрема, "публікували політичні меми, сатиру та інший контент, в тому числі що стосується Криму, НАТО, економічної політики України, внутрішньої політики, виборів, критики і підтримки різних кандидатів, у тому числі Володимира Зеленського, Юлії Тимошенко і Петра Порошенка".

У заяві уточнюється, що особи, які використовували дані сторінки і акаунти, намагалися приховати свою особистість, а також видати себе за інших людей. Частина сторінок була видалена "за розпалювання ненависті". Згідно з оцінками Facebook, 766 тис. Облікових записів входили в число передплатників "однієї або більше сторінок", про які йде мова. Особи, які управляли цією мережею, витратили близько 1,93 млн доларів на розміщення реклами в Facebook і Instagram.

Нагадаємо, в 2019 році, якраз перед виборами президента в Україні, в Facebook   посилили правила розміщення політичної реклами і агітації в українському сегменті соцмережі. Спонсори політичної реклами зобов'язані розкривати свою особистість. Після обов'язкової двухфакторной ідентифікації рекламодавець повинен надати виданий урядом ідентифікатор, два офіційних документа або нотаріально завірену форму з Facebook.

Подібні обмеження діють в США, Бразилії, Індії та Британії.

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі