Зміну слогану, який компанія не афішувала, виявив іспанський Business Insider. З допомогою архівного інструменту Wayback Machine журналісти з'ясували, що текст поміняли між 6 і 7 серпня.
Експерт по цифровому праву Хосе Антоніо Кастільо пов'язує зміну гасла з прийнятою Європейським Союзом у травні 2019 року директивою 2019/770, яка прирівнює збір персональних даних до форми оплати.
"Валютою Facebook були і є персональні дані користувача. Сайт ніколи не був безкоштовним, тому що дані коштують великих грошей", - сказав він.
На запит видання компанія Facebook поки не відповіла.
Видання зазначило, що незважаючи на те, що початковий слоган Facebook обіцяв безкоштовне користування соціальною мережею, в правилах сайту не вказано протилежне: "Ми не гарантуємо, що платформа буде безкоштовною завжди".
Нагадаємо, The Wall Street Journal повідомляв, що Facebook має намір запустити цієї осені вкладку з новинами від провідних видань США.
Торік новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.
Також став відомий внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання. У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віцепрезидента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.