Планується, що створена база даних буде містити "віртуальні відбитки пальців" всього контенту, а самі компанії з її допомогою будуть стежити за вмістом на сайтах. У разі появи матеріалів екстремістського змісту компанії зможуть прибирати їх зі своїх сайтів ще до того, як вони почнуть масово поширюватися. Якщо користувач вважає, що його повідомлення було видалено помилково, він може звернутися до керівництва соціальної мережі.
Згодом до бази будуть приєднувати також інші сайти, які будуть відслідковувати поширення екстремістських матеріалів.
Нагадаємо, що в серпні Facebook вирішив змінити механізм складання новинної стрічки, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками. В даний час користувачами Facebook є близько 1,7 млрд чоловік в місяць, а Twitter використовують близько 140 млн осіб щодня.