Творці соціальної мережі Facebook мають намір змінити механізм складання новинної стрічки, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками, передає "Російська служба бі-бі-сі".
До змін Facebook підштовхнули скарги користувачів. Вони незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключову інформацію, змушуючи читача клікнути. Мова йде про такі заголовки, як "Вона заглянула під диванну подушку і побачила це... Я був в шоці!", "Собака гавкала на листоношу, його реакція була незрівнянна", "Він поклав часник в черевики, перед тим як лягти спати, в те, що сталося далі, неможливо повірити".
Компанія виділяє два типи "клікбейт" (від слів Click (клікнути) і Bait (принада)) заголовків. Це заголовки, які не дають заздалегідь зрозуміти зміст матеріалу ("Ви не повірите, хто спіткнувся і впав на червоній доріжці") і заголовки, які перебільшують значущість новини ("Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Створений після аналізу десятків тисяч подібних матеріалів алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтром в електронній пошті. Він може виявляти фрази, які часто зустрічаються в клікбейт-заголовках і визначати сторінки, що регулярно публікують подібні новини.
Публікації сайтів і сторінок, які погано себе зарекомендували у соцмережі, будуть рідше з'являтися в стрічках користувачів.
Раніше повідомлялося про те, що Facebook не визнав себе упередженим у відборі новин. Відповідно до внутрішнього розслідування компанії, пропорція "ліберальних" і "консервативних" новин, пропонованих Trending Topics, приблизно однакова.