Facebook хоче відкрити представництво у Китаї, де соцмережу заборонено

Поділитися
Facebook хоче відкрити представництво у Китаї, де соцмережу заборонено Facebook хоче відкрити представництво у Китаї, де соцмережу заборонено
Facebook заборонено в КНР з 2009 року. Але через соцмережу офіс у Гонконзі продає рекламу компаніям з материкового Китаю, які хочуть привернути увагу міжнародної аудиторії.

Соціальна мережа Facebook протягом року може відкрити представництво у Китаї для взаємодії з місцевими рекламодавцями, повідомило агентство Bloomberg з посиланням на джерела, знайомі з планами компанії. The Huffington Post зазначає, що це цікаве рішення, оскільки Китай - найбільша країна у світі, яка не користується Facebook.

За словами одного зі співрозмовників агентства, представники Facebook ведуть переговори про оренду приміщень у комплексі Fortune Financial Center, розташованому у діловому центрі Пекіна. Інше джерело сказало, що компанія поки не визначилася, буде залучати підрядників або найме в офіс штатних співробітників, що вимагає отримання відповідної ліцензії, пише Forbes.

Віце-президент Facebook Воган Сміт заявив, що компанія вивчає різні шляхи та може розглянути можливість створення в майбутньому офісу продажів у Китаї. Коментувати можливі терміни або місцезнаходження офісу в Китаї він відмовився.

Facebook заборонено в КНР з 2009 року. Але через соцмережу офіс у Гонконзі продає рекламу компаніям з материкового Китаю, які хочуть привернути увагу міжнародної аудиторії.

Китай залишається важкодоступним ринком для американських інтернет-компаній. Twitter, як і соцмережа Марка Цукерберга, у Китаї заблоковано. Мережа LinkedIn нещодавно заявила, що планує розширити свій сайт китайською мовою і обмежить доступ до частини контенту, щоб дотримати вимоги цензури у країні. Зі свого боку Google ще в 2010 році заявила про відмову виконувати цензурні вимоги китайської влади і закрила свій пошуковий сайт у Китаї. EBay і Yahoo! не вдалося домогтися значного прогресу, зазначає Bloomberg.

Відсутність американських соціальних мереж стимулювало бум місцевих інтернет-компаній. Соцмережа Weibo, китайський аналог Twitter, має більш 129 млн щомісячних активних користувачів і у квітні провела IPO у США на 285,6 млн. доларів. Китайський месенджер WeChat має 355 млн користувачів. Для порівняння, WhatsApp messenger, який Facebook придбала у 2013 році за 19 млрд доларів, у квітні відзвітував про досягнення позначки у 500 млн активних користувачів. !zn

Читайте також:

В інтернеті з'явилася мапа єдності України

Суд у Туреччині зняв заборону на Twitter

В Україні з'явилася патріотична соцмережа "Друзі"

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі