Жінка, яка перебувала за кермом електрокара, заявила поліції, що дивилася в свій телефон перед зіткненням і оцінює швидкість машини в межах 97 кілометрів на годину. Високу швидкість руху автомобіля також підтвердили свідки інциденту.
За словами сержанта поліції Сема Вінклера з поліцейського управління міста Саут-Джордж, результатом ДТП стали зім'ята передня частина для електрокара і лише зламана нога для водія. У Tesla заявили про те, що автопілот – це напівавтономна система, використання якої не знімає відповідальності з водія і вимагає від нього постійної пильності, не дозволяючи йому займатися іншими справами.
На початку липня 2016 року Tesla заявила про перший випадок смерті водія Model S при їзді на автопілоті. Інцидент стався під час руху Model S по трасі в режимі автопілота. Автомобіль потрапив під причеп трактора з високим дорожнім просвітом, який стояв перпендикулярно руху машини. Ні автопілот, ні водій автомобіля не ідентифікували причіп, пофарбований у світлий колір, як загрозу. За даними компанії, водій автомобіля помер на місці.
У березні цього року в аварію зі смертельним результатом потрапив електрокар Tesla Model X, тоді компанія також підтвердила, що автопілот був включений під час зіткнення.