Zoom зробив прогноз по прибутку за 2021 рік, оцінивши його в $4 млрд, передає Associated Press.
З лютого по квітень преміальну версію Zoom придбали 497 тисяч організацій, що майже на 30 тисяч більше показників періоду з листопада по січень. Хоча ці дані говорять про уповільнення темпу приросту клієнтів, так як з лютого по квітень 2020 року його перевищив 183 тисячі.
Річний дохід в $4 млрд стане майже на 50% більше показника 2020 року, за який виручка Zoom виросла в чотири рази.
Раніше ціна акцій компанії впала більш ніж на 40% після досягнення піку в $589 на тлі невизначеності її майбутнього після пандемії. Поточна капіталізація Zoom становить майже $100 млрд.
При цьому доходи корпорації виросли, якщо порівнювати періоди з лютого по квітень 2020 року і 2021 року. У минулому році вони склали $27 млн, а в цьому році досягли суми в $227 млн.
На початку квітня Zoom обмежив використання свого сервісу для російських компаній з державною участю. Після цього в Мінціфри заявили, що в Росії є як мінімум п'ять сервісів, які можуть стати гідною альтернативою відеоконференцій Zoom.
Складено рейтинг месенджерів за кількістю інформації, яку вони збирають. Інформацію про місце розташування та фінансові операції користувачів розробників зобов'язали питати перш, ніж пропонувати їм таргетовану рекламу, від якої ті тепер можуть відмовитися.