Компанія Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів. У дослідженні агентства Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP бренд Apple оцінюється у 246,992 млрд доларів, за рік його вартість злетіла на 67%.
У той же час бренд Google подорожчав всього на 9% - до 173,652 млрд доларів.
На третю сходинку піднялася Microsoft (+28%, до 115,5 млрд доларів), помінявшись місцями з IBM (-13%, до 93,987 млрд доларів).
У першу десятку рейтингу також увійшли Visa, AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald's і Marlboro.
Найбільш значний підйом вартості бренду за минулий рік продемонстрували Facebook (+99%, 12-е місце), Apple і Intel (+58%, 56-е місце).
Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року. Сукупна вартість брендів компаній за цей час зросла на 126% і перевищує 3,3 трлн доларів. У тому числі зростання за останній рік склало 14%.