Американських техно гігант Apple розробив вбудований механізм, який визначає, чи є дисплей смартфона оригінальним чи ні. У разі встановлення підробленого компонента смартфон виведе на екран відповідне повідомлення з попередженням, повідомляє Engadget.
На сторінці підтримки технологічний гігант повідомив, що програма повідомлення буде працювати тільки для нових моделей Apple: iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max. Користувачі телефонів побачать "Important Display Message/Важливе повідомлення про дисплеї", якщо вони замінили свої екрани неоригінальними продуктами вторинного ринку. Перші чотири дні після заміни екрану повідомлення буде постійно знаходитися на екрані блокування, через 15 днів воно переміститься в розділ налаштувань, після чого остаточно перекочує в розділ Settings > General > About.
За словами техпідтримки компанії, дисплеї Apple спроектовані так, щоб точно відповідати пристрою. Крім того, при неправильному ремонті, при якому виконавець не замінить вірним способом, в смартфоні можуть залишитися незакріплені деталі, які можуть пошкодити акумулятор або викликати перегрів.
"Тільки фахівці, що пройшли навчання по обслуговуванню Apple і використовують оригінальні запчастини та інструменти Apple, повинні замінювати дисплеї iPhone. До таких постачальникам послуг відносяться: Apple авторизовані постачальники послуг Apple або незалежні постачальники послуг з ремонту, використовують оригінальні запчастини Apple" - зазначено на офіційній сторінці компанії.
Таким чином компанія вирішила подбати про безпеку своїх клієнтів, які можуть випробовувати проблеми при використанні неоригінальних запчастин, у тому числі з підсвічуванням, передачею кольору, сенсорним шаром і т. д.
У вересні стало відомо про, те що техногігант втратив свої позиції в рейтингу брендів, які віддають перевагу китайські користувачі. Згідно думку експертів ринку, це пов'язано з тривалою торговельною війною США і Китаю. За даними звіту консалтингової компанії Prophet, за рік Apple опустилася з 11-го на 24-е місце в рейтингу провідних брендів в Китаї.
У рамках дослідження, в якому брали участь жителі великих китайських міст, експерти оцінили 258 брендів в 27 категоріях. Вони опитали 13 500 китайців, запропонувавши їм оцінити надійність і актуальність різних брендів. Отримані результати показали, що китайські споживачі стали холодніше ставитися до деяким американським брендам.