Користувачі всесвітньої мережі не такі анонімні, як їм би хотілося, повідомляє дослідження, опубліковане у вівторок, 11 жовтня.
Більше половини з досліджених 185 сайтів зі значним трафіком ділилися інформацією про ім'я користувача або його ID з іншими сайтами, виявила лабораторія комп'ютерної безпеки Стенфордського університету.
Google, Facebook, comScore і Quantcast очолили список одержувачів інформації про ім'я користувача і його ID.
Голова Федеральної торгової комісії Джон Лейбовіц сказав, що дослідження допоможе захистити недоторканність приватного життя користувачів в онлайні і захистити їх від так званих «кіберацці» (cyberazzi) - папараці в інтернеті.
«Непомітні кіберацці, cookies та інші збирачі даних відстежують кожен наш крок і надають інформацію маркетинговим агентствам, які здатні намалювати напрочуд повний профіль нашої онлайн-поведінки», - повідомив Лейбовіц.
Витік інформації є поширеною проблемою, сказав автор дослідження Джонатан Майер, студент Стенфордського університету.
Лейбовіц схвалив діяльність Microsoft Corp, Mozilla і Apple Inc, що додали функції «не відслідковувати» у свої браузери, і висловив сподівання, що Google піде за їх прикладом.