Одним з найпопулярніших способів розрахунку з продавцем у багатьох країнах Заходу й досі залишається оплата покупок з допомогою кредитної або дебітної картки. З приходом у наше життя Інтернету деякі компанії неодноразово намагалися замінити вкрай незахищені кредитки «електронними грошима», але досі безуспішно.
Спробувати щастя на цьому терені вирішила японська фірма V-Sync, представивши абсолютно нову систему електронних розрахунків, що, на думку багатьох фахівців, зможе викликати довіру в сучасних споживачів і прижитися принаймні на японському ринку.
Суть роботи системи гранично проста. Спеціальний пристрій завбільшки з сірникову коробку під назвою CoCyph прикріплюється до батареї мобільного телефона, що має вихід в Інтернет. Для оплати покупки власнику такої мобільної трубки треба лише піднести цей «гаджет» до придбаного товару і чекати, поки «електронний гаманець» сам виконає решту операцій. Так, з допомогою інфрачервоного проміння «гаджет» сканує необхідну інформацію про продукт і через Інтернет передає отримані дані в операційний центр, звідки на рахунок магазину автоматично переказується певна сума, а власнику такого «гаманця» миттєво надсилається підтвердження про здійснення операції. Вся процедура, за твердженням творців системи, вкладається в кілька секунд.
Які переваги такої системи розрахунків? По-перше, витрати на її впровадження мінімальні. Усе, що потрібне касирові для отримання плати за покупку, — це простенький пристрій завбільшки з калькулятор вартістю близько $200, тоді як машинка для зчитування інформації з пластикових карток коштує вдесятеро дорожче.
По-друге, CoCyph, за словами фахівців V-Sync, забезпечує повний захист коштів користувача. На відміну від оплати пластиковими картками, власнику CoCyph не потрібно розголошувати персональну інформацію про свій електронний рахунок. Навпаки, він користується даними продавця. У випадку ж втрати «гаджета» можна миттєво заблокувати рахунок. І, по-третє, CoCyph набагато зручніший та симпатичніший, ніж дріб’язок, який дзвенить у кишені, або численні кредитки.
За словами Катсуми Фуджі, глави компанії V-Sync, уже сьогодні нова розробка зацікавила великі корпорації Японії, чимало яких мають і свої представництва в Інтернеті. Вони впевнені в успіху «малюка» CoCyph у країні, в якій кількість власників мобільних телефонів уже перевищує 120 мільйонів чоловік.
Handy.ru