2. Ритмічна хода, рухи немов плавно перетікають один в один. Тут цілеспрямованості менше, але все ж є готовність до дії, оптимізм, інколи грайливість. А в людини, яка йде, ритмічно похитуючись, більше зарозумілої безтурботності.
3. У чоловіків частіше розгониста хода, вони роблять великі кроки. Це може свідчити про цілеспрямованість, підприємливість, невимушеність, ретельність і прагнення до активної діяльності.
4. У жінок, навпаки, кроки дрібні. Людина з такою ходою немов показує, що спроможна тримати себе в руках, демонструє обережність, мабуть, — і пристосовництво, інколи вразливість. Ідучи так, дуже легко в останню хвилину змінити напрямок. Якщо ж під час ходьби немає чіткого такту, то людина починає дрібо- тіти ногами. Така хода характерна для боязкої людини, готової при найменшій небезпеці відразу ж звернути вбік.
5. Рівна хода з напруженими і прямолінійними рухами більше властива військовим. Вказує на наявність волі, активність і цілеспрямованість, а також на переважаюче бажання викликати повагу до своєї особи.
6. Переривчаста, із зашпортуванням хода — особа не впевнена в собі, розгублена, внутрішньо скута і боязка. (Так повертаються додому чоловіки, що загуляли.)
7. Людина йде, ледве переставляючи ноги, голова опущена, хода невпевнена та хитка. Відразу видно — їй зле, настрій кепський. До речі, саме так інколи ходять люди, цілком заглиблені в себе, які вирішують на ходу якусь проблему. А коли людина човгає й рухи при ходьбі важкі, немов розпливаються, — це вказує на повільність, млявість та лінь.
8. Підкреслено повільна хода — бажання покрасуватися, продемонструвати довколишнім свою значущість і надзвичайність. (Таким кроком може підійти і запросити жінку на танець самовпевнений кавалер, що не припускає відмови).
9. Дрібні, швидкі, неритмічні кроки — це схвильованість, боязкість, бажання уникнути прикрощів. (Пам’ятаєте, саме такими кроками втікав буфетник Соков із «зачарованої квартири» після розмови з Воландом.)
10. Розслаблена хода, уповільнені рухи, ноги ледве волочаться. Вона виражає відсутність інтересів, незрілість, брак самодисципліни та цілковиту байдужність до оточення.
11. Коли людина йде надто сягнистими кроками, швидко та ще й руками розмахує так, що всі перехожі розбігаються, — це прояв бурхливої діяльності при нульовому результаті.
12. Корпус, що розхитується, при кожному кроці, то одне, то друге плече висувається вперед — так ходять чоловіки, які прагнуть показати свою силу та мужність (хоча насправді це не так).
13. Якщо все тіло розхитується під час ходьби, це створює враження збудження. Коли ж у такій ході відчувається і певна напруженість, можна припустити, що людина самовпевнена, спритна і безтурботно віддається радості руху. У молодих жінок така хода в поєднанні з похитуванням стегнами може свідчити про що завгодно — від дратівливості до невинного кокетства.
14. Тіло розхитується в такт ходьбі, але без напруження, рухи м’які, розслаблені, вільні («котячі»). Істинно жіноча хода, чуттєвість так і вихлюпується назовні. Перед жінкою з такою ходою не встоїть жодний чоловік...