Volkswagen заманює чоловіків
Один із найбільших автовиробників Німеччини, концерн Volkswagen, зазнає великих збитків через проблеми зі збутом свого останнього бестселера Volkswagen Beetle.
Цей автомобіль уперше з’явився 1998 року і став відкриттям компанії. Тоді відродження старого іміджу і марки, що була популярною в 60-х роках, викликало справжню бітломанію в Сполучених Штатах.
Спонтанно утворювалися клуби шанувальників Beetle. Організовувалися спільні автопробіги, один із яких відбувся влітку минулого року. Автомобіль Beetle був одним із перших автомобілів концерну, що продавався через Інтернет. Щоб підстьобнути купівельний попит, в Інтернеті пропонувалися автомобілі особливого розфарбування, котрі неможливо було купити в офіційних представництвах. Загалом життя вирувало.
Однак нічого немає вічного під місяцем. З середини 2000 року почався стрімкий спад попиту на нові Beetle. Настільки стрімкий, що керівництво концерну не змогло вчасно відреагувати на падіння. У результаті, нова модифікація Beetle — спортивний кабріолет — з’явиться в продажу не раніше 2002 року.
До речі, однією з причин відкоту продажу вважається завищена ціна на Beetle. Надмірно захопившись прибутками, дилери 1998 року почали з ціни 55 842 долари і довели її до 80 тисяч доларів. Тоді як рекомендована маркетологами концерну ціна на автомобіль не повинна була перевищувати 60 тисяч доларів.
Втім, проаналізувавши ситуацію, керівництво концерну вирішило зацікавити своєю новою моделлю чоловічу половину, унаслідок чого і було прийнято рішення зробити її потужнішою. Річ у тім, що, за статистикою, понад 60% покупців Beetle становлять жінки. Чоловіків же хочуть спровокувати на покупку Beetle, випустивши модель із новим двигуном із турбонаддувом обсягом 1,8 літра і потужністю 150 к.с. Усього планується зробити п’ять тисяч автомобілів Beetle моделі Sport. А подальша доля залежатиме від попиту на цей автомобіль.
$5 мільярдів
за «Формулу»
Англійський підприємець Берні Екклестоун продає своє ексклюзивне право на проведення найпрестижніших світових автоперегонів «Формула-1» консорціуму з п’яти провідних автобудівних фірм Європи. Сума, яку заплатять автогіганти, не розголошується, але, за оцінками фахівців, коливатиметься близько 3—5 мільярдів доларів.
У проекті братимуть участь британо-американський «Ягуар», німецькі «Мерседес» і БМВ, французький «Рено» і італійська «Феррарі». Цей консорціум керуватиме «Формулою-1» і забезпечить її «плавний» перехід у нове століття, відзначають джерела.
Берні Екклестоун, який протягом останніх 30 років заробив на «Формулі-1» понад два мільярди доларів, протягом тривалого часу відмовлявся допускати будь-кого до управління перегонами. Однак перенесена ним два роки тому складна операція на серці змусила нині змінити свою позицію і погодитися на партнерство з потужним європейським консорціумом.
Mazda-мутант
Автомобільна компанія Mazda готова обнародувати новий спортивний гібридний автомобіль MX Sport Tourer на Женевському автомобільному салоні, що відкриється 27 лютого 2001 року.
На жаль, офіційні фотографії новинки поки не опубліковані. Відомо, що автомобіль разом із бензиновим двигуном виробництва Mazda обладнаний ще й електромотором. І легко відбувається мутація з родстера в пікап.
За містом оснащений бензиновим двигуном автомобіль використовує привід на всі колеса, потім при в’їзді в міську межу підключається електродвигун і залишається задній привід. За необхідності ця новинка може бути легко перетворена на міні-вантажівку-пікап.
Як повідомляє компанія, Mazda MX Sport Tourer простора і «поєднує спортивний дизайн із функціональними можливостями седана».
Однією з особливостей спортивного концептуального автомобіля можна назвати кабіну, об’єднану з величезним багажником. Структура даху зроблена за принципом «варіо-ламель». Вона може змінюватися по сегментах, перетворюючи за необхідності автомобіль то в кабріолет, то в пікап. При цьому дах, заднє і бічне скло повністю прибираються, заднє сидіння складається, створюючи простору плоску підлогу і перетворюючи автомобіль на компактний пікап.
