ТРІУМФАЛЬНЕ ПОВЕРНЕННЯ БЛУЗИ

Поділитися
Схоже, законодавці високої моди остаточно поділилися на тих, хто створює колекції носибельні, і на тих, про чиї колекції, в кращому разі, можна лише поговорити...
Блуза від Лакруа
Блуза від Ів Сен-Лорана

Схоже, законодавці високої моди остаточно поділилися на тих, хто створює колекції носибельні, і на тих, про чиї колекції, в кращому разі, можна лише поговорити. Саме тому більшість зарубіжних оглядачів, залишивши аналіз витворів Готьє та Гальяно на совісті практикуючих психоаналітиків, основну увагу приділили тим кутюр’є, чиї моделі не викликали асоціацій з творчістю карикатуристів.

На щастя, таких дизайнерів на Тижні високої моди, що завершився нещодавно в Парижі, виявилося не так уже й мало. Початок нового тисячоліття ознаменував собою повернення добрих старих часів для аналітиків моди, коли можна було говорити навіть про те, який силует стане модним наступного сезону. І аналітики поспішили запевнити, що нинішньої весни в моді будуть підкреслені плечі, перетягнута талія та спідниці завдовжки до коліна. Зі стилем, правда, склалося не так вдало. У моду входить і «екзотичний мінімалізм» Кристіана Лакруа, і ультрасучасна ретроелегантність Іва Сен-Лорана, і висококласна класика від Шанель у виконанні Карла Лагерфельда. І все це на тлі індійських варіацій Емануеля Унгаро й «цнотливої жіночності» Валентино.

Але найголовніше, з моди знову витіснені як жакети, що перетворилися на загальну уніформу, так і, блимнувши мимохідь, сукні. У новому сезоні безроздільно пануватимуть блузи. Елегантні, вишукані, з безліччю декоративних елементів, шифонові, мереживні, переважно однотонні. Донателла Версаче бачить їх у малинових, м’ятних і жовтих тонах, із неодмінним паском-корсетом і атласними напівчеревиками на смертоносній шпильці. Лагерфельд традиційно експлуатує вічні чорні та білі тони, щоправда, неабияк «перчені» й «солоні». Обов’язковими атрибутами модного комплекту він вважає паски з безліччю металевої фурнітури та цілі каскади біжутерії на шиї й голові. Спідниці, на відміну від запропонованих Донателлою «олівців», вирізняються значно м’якшим кльошем і багатшим оздобленням. Валентино, певне, спробував об’єднати обидва ці напрями, зробивши акцент на мереживних блузках в ансамблі з прямими картатими спідницями. Втім, навіть величезні штучні квіти, якими були щедро обсипані моделі дизайнера, не могли відвернути уваги вибагливої публіки від сили-силенної дрібних деталей, якими так славляться майстри Будинку Валентино. Сюзі Менкес, оглядач International Herald Tribune, навіть нарікала на відсутність збільшувальних лінз, через які можна було б уповні насолодитися пишнотою найтоншої вишивки й винятковою красою суперскладних декоративних елементів.

Гіпермодерн у стилі ретро від Сен-Лорана настільки звично вже вражав, як і сам метр після завершення свого «романтичного» шоу з численними різнобарвними відбитками губної помади на обличчі. Аналізувати складові його неодмінного шику може дозволити собі лише той, хто відмовився цілком розчинитися в гіпнотичній магії високого мистецтва кутюр’є. І все ж пишнота вишитих ананасів на вечірніх комплектах, які складаються з запаморочливих «струменіючих» спідниць і жіночних блуз, схоже, стане тенденцією.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі