SIA-2001: ДЗЕРКАЛО ВІТЧИЗНЯНОГО АВТОБІЗНЕСУ

Поділитися
23—27 травня в Києві в павільйонах Національного комплексу «Експоцентр України» проходив Міжнарод...

23—27 травня в Києві в павільйонах Національного комплексу «Експоцентр України» проходив Міжнародний автосалон SIA-2001, організований Міністерством транспорту України, Держкомітетом промислової політики, Асоціацією українських автовиробників «Укравтопром» і компанією «Автоекспо». Головна автомобільна виставка України завжди викликає непідробний інтерес у величезної армії відвідувачів, незалежно від того, чи внесена вона до міжнародного календаря OICA і чи переживає кризу вітчизняний автобізнес. І попри те, що час проведення збігся із ремонтом експоцентру і прилягаючого проспекту, а невідомі зловмисники повідомили в міліцію, що частину павільйонів заміновано, Міжнародний автосалон SIA-2001 став яскравою подією в житті столиці.

Безумовно, масштаби нинішньої виставки поступаються торішнім, але, як зауважив перший віце-президент концерну «Укрпромінвест» Ігор Кононенко, рівень і кількість експонентів автосалону наочно відбивають стан економіки нашої країни.

Проте 9-й форум SIA-2001 зібрав на своїх площах експозиції понад 300 фірм із 20 країн світу. І за всіх тих труднощів, які нині переживає вітчизняна автомобільна галузь, не можна було не помітити й позитивних моментів.

Особистий Merсedes Л.Брежнєва
Fabia Combi
New Passat-4 Motion, який долає 6-метрову естакаду
Седан Л-1300 на базі Lanos

Так, попри банкрутство південнокорейської корпорації Daewoo і постійні дискусії навколо запорізького СП «АвтоЗАЗ-Daewoo», підприємство продовжує працювати і на кожній виставці представляє нові моделі. Цього разу головними експонатами на стенді СП були новий седан Л-1300 на базі Lanos і модернізована «Славута», укомплектовані новим вітчизняним 1,3-літровим двигуном.

Поступово відроджується й ЛуАЗ, який входить тепер у концерн «Укрпромінвест». Якщо усього кілька років тому підприємство перебувало на межі розвалу, то зараз повним ходом йде складання УАЗів і ВАЗів, рахунок яких йде на тисячі, створюються нові модифікації і продовжується випуск позадорожників ЛуАЗ.

ЛуАЗ показав не лише модифікації «Волині» у виконанні пікапу і з жорстким дахом, а й продемонстрував розвиток спільного проекту з ВАЗ. У Луцьку вже йде складання моделі ВАЗ-21099, а в найближчій перспективі — освоєння ВАЗ-2121.

Минуле й майбутнє позадорожників із Нижнього Новгорода представили стародавній ГАЗ-67 Б і новий 11-місцевий ГАЗ-230810 «Атаман-Єрмак».

У імпортерів автомобілів також є свої сюрпризи. Цього разу після декількох років своєрідної «холодної війни» Всеукраїнська асоціація автоімпортерів уперше відкрито підтримувала виставку, виступила власним стендом, провела семінар і «круглий стіл». Та й на стендах з іномарками з’явилися нові імена.

Вперше компанія «Таско» представила індійську марку Tata — машини, яких раніше в нас ніхто не бачив: Safari
(1,9 л 68 к.с. і 90 к.с.) і Telcoline (1,9 л 90 к.с.). Привабливий дизайн, невисока вартість і досить проста конструкція можуть зробити їх уже найближчим часом популярними на наших дорогах.

Mazda представила компанія з Запоріжжя «Альфа плюс». Наскільки приживеться в нас найпопулярніший у світі автомобіль із знімним верхом Mazda MX-5, покаже час. А от друге покоління представницького Xedos 9 безперечно знайде своє місце в гаражах бізнесменів.

На стенді Hyundai — дві прем’єри: нове покоління моделі Elantra і позадорожник класу SUV — Santa Fe.

Цікаве шоу представила компанія «Інтеркар», офіційний імпортер Volkswagen в Україні. Вся гама легкових моделей зустрічала відвідувачів салону біля 7-го павільйону, а повноприводний New Passat-4 Motion успішно форсував 6-метрову естакаду.

Буде свято й у шанувальників «породистого» тюнінгу Mercedes — незабаром з’явиться офіційний представник Lorinser в Україні в особі компанії «Автоленд».

Цінителі оригінальності й молодіжного іміджу не залишать без уваги новий Opel Corsa, у якого на вибір аж шість моторів: від 58 до 125 к.с.

Хто одного разу закохався в «очі» Subaru, тому все’дно, квадратні вони, як у старої Impreza, чи круглі, як у нової, — під капотом, як і раніше,
2,0 л і 218 к.с. А її сусід — Legacy — із геть новим 3-літровим 209-сильним мотором більше підійде для людей, котрі цінують не імпульсивну потужність, а постійну силу.

Як два крайні полюси шанувальників популярної в нас марки, на автосалоні було представлено вогняно-червону спортивну Skoda Octavia RS (1,8 л 180 к.с.) і яскраво-жовтий універсальчик Fabia Combi (від 50 до 116 к.с.).

Традиційно під відкритим небом розгорнулися експозиції автобусів, вантажної та спецтехніки. Серед них Iveco із новими моторами Cursor, вантажівка Scania «для найвимогливіших клієнтів», а також нові вантажівки серії Volvo FL і автобус V12-600.

Були присутні на виставці й усі супутні автомобілю товари: запчастини, комплектуючі, аксесуари й усе, що потрібно автомобілю та його водію.

Крім того, тут можна було зустріти справжніх байкерів на стильних мотоциклах і подивитися на виставку ретроавтомобілів, серед яких раритетний Porshe 914 і особистий Mercedes Леоніда Ілліча Брежнєва.

Матеріал надано
тижневиком «Автоцентр»

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі