Згідно з даними Бйорна Хенсона, аналітика Price Waterhouse Coopers, 2004 року доходи мережі готелів класу люкс зросли на 10 відсотків — рекордний показник за останні 20 років. Хороми площею від 100 до 500 квадратних метрів, із вмонтованим у дзеркало ванної кімнати пласким телевізором, окремим винним погребом і королівською опочивальнею вже стали певним стандартом розкоші.
Набагато оригінальніші номери від 5 до 15 тисяч за ніч, де антикварні меблі з королівських палаців, персональне грязьове джерело, розміщене прямо на вашій терасі, оригінали Матісса та Пікассо на стінах або каплиця XV століття, розібрана під Ліоном і перенесена під вікно номера у ваше повне, хай і тимчасове розпорядження.
Як свідчать опитування, загалом клієнти з річним прибутком від 100 тисяч доларів за кілька днів такого «повноцінного» відпочинку викладають по 12 650 доларів. Але при цьому заощаджують на авіаквитках: 65 відсотків їх завжди або часто літають економ-класом.