{Фото УНІАН} |
Ну ось, знову обдурили. А може, я хотів бути ошуканим? Ні, швидше за все, просто сподівався. Перші сумніви з’явилися ще коли по телевізору почали крутити рекламний ролик про виступ «Мулен руж», «Лідо» та «Крейзі хорз» на сцені палацу «Україна». Невже три найвідоміших у світі кабаре з’являться на одній сцені? І хто ж це оплатить: адже тільки один костюм для танцівниці «Лідо» коштує до $20 тисяч, а постановка шоу обходиться в мільйони! Але незабаром з’явилися афіші, де ясно було написано, що ми побачимо «феєрію нічного Парижа» у виконанні тих самих танцівниць кабаре.
Ще до початку шоу, продивляючись бляклий і безграмотний буклет, я знайшов відповідь на питання, яке мучило мене. Виявилося, що в Києві гастролює ревю — кабаре «Фасінатьон», у програму якого включено номери з репертуару відомих паризьких кабаре. Канкан у виконанні «Мулен руж» і канкан із репертуару «Мулен руж» — погодитеся, не одне й те ж. Дівчата з «Мулен руж», задіяні в канкані, в інших номерах програми не з’являються. Цей танець найскладніший і найважчий у програмі кабаре. А що ми побачили на сцені палацу «Україна»? Жалюгідну пародію. Пригадується, навіть у пріснопам’ятному вар’єте ресторану «Метро» дівчата з кордебалету вміли попадати в такт музики і ніжки підкидали на однакову висоту. Втім, на побаченому мною концерті відбувся один кумедний епізод.
У фіналі канкану танцівниці витягли на сцену з півдюжини чоловіків із залу і запропонували їм виконати кілька всесвітньо відомих па. Але серед глядачів, «доставлених» на сцену, виявився один чи то танцюрист, чи то каратист. Невимушено змахуючи ногою над головою своєї партнерки, він явно кайфував, пожинаючи заслужені оплески.
Тільки після канкану я згадав, що в мене є бінокль. Краще б я його не брав. Кабаре «Крейзі хорз» відоме всьому світу своїми суворими критеріями добору танцівниць. У кожної дівчини не тільки груди, а й сосок мають бути певного розміру й форми. Ось уже чого не було на сцені «України», то це навіть двох пар однакових грудей. Зате бінокль допоміг у деталях роздивитися жирові складки на талії і целюліт на дрижачих сідницях деяких «балерин».
Шоу в «Крейзі хорз» створюють не лише оголені дівчата, а й підсвітки, слайди і спеціальні фільтри. Не хочу говорити нічого поганого про вітчизняні світлооформлювальні фірми, — вони непогано працюють на концертах російської попси. Але в даному випадку як ніколи актуально прозвучало: «Еге ж, це не Париж!»
У буклеті написано, що спектакль спеціально переглянула пані Ольнуа для київської сцени, оскільки зазвичай номери кабаре проходять у залах, розрахованих на 500—700 чоловік. Бідна пані Ольнуа! Завдання заповнення 24-метрової сцени палацу «Україна» за допомогою 12 танцівниць виявилася для неї нездійсненним. Зате непогано виглядали вставні номери оригінального жанру, сподобалися акробати-ролери і номери з чоловічим стриптизом. Втім, я бачив щось схоже чи то в клубі «Голлівуд», чи то в «Динамо-Люкс». Ось тільки паризьких назв там не було.
Шкода, що в нашій країні не можна звернутися до суду з позовом на несумлінну рекламу! Це ж тільки довірливі глядачі не знають «героїв нашого часу», котрі організували цей милий обман. Але їх знають співробітники телекомпаній, адміністрація палацу і ще багато людей, які мають відношення до організації гастролей. Мені не шкода грошей, сплачених за квиток, і витраченого часу. Мене засмучує те, що менеджери українського шоу-бізнесу найближчим часом просто не ризикнуть запросити до Києва кращих танцівниць Франції. «Обпікшись на молоці, дмухають на воду».