Дослідження Університету Тафтс дозволило зробити парадоксальний висновок: результати роботи найбільших корпорацій США безпосередньо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (точніше, наймані менеджери, які посідають вищі позиції в ієрархії фірми).
У процесі дослідження психологи пропонували піддослідним студентам оцінити стандартні фотографії топ-менеджерів (представників однієї раси, які належать до однієї вікової групи). Частина цих менеджерів очолюють компанії, що входять у групу найуспішніших фірм за версією відомого рейтингу ділового часопису Fortune — Fortune 1000, інша частина — у групу аутсайдерів.
Студентів просили відзначити на фотографії людей, котрі володіють лідерськими рисами. Причому студенти не знали, чиї фотографії вони вивчають. Як з’ясувалося, піддослідні молоді люди найчастіше наділяли лідерськими рисами людей, котрі в реальному житті керують найуспішнішими компаніями.
Залишається відкритим питання, що первинне — курка чи яйце, а точніше — що формується першим: імідж людини чи її успішність.
Washington ProFile