Оголошено кращих у конкурсі «Кримська перлина»
Міністерство курортів і туризму Криму підвело підсумки щорічного конкурсу кращих у туристичній сфері автономії. Кращим санаторієм визнано «Нижню Ореанду» (Ялта), дитячим санаторієм — оздоровчий центр «Дружба» (Євпаторія). Кращим готельним та туристичним комплексом учасники опитування визнали готель «Брістоль» (Ялта), який обійшов минулорічного переможця ТОК «Поляна сказок». Як відзначили організатори опитування, за останній рік значно посилилась конкуренція між туристичними закладами, що свідчить про позитивні тенденції у розвитку туризму автономії.
Цінову політику у туристичній сфері України будуть переглядати
«Цінова політика у туристичній сфері у багатьох регіонах відстає від життя і потребує перегляду», — заявив голова Державної туристичної адміністрації України Валерій Цибух в інтерв’ю Центру туристичної інформації НТО.
«Цінову політику потрібно переглядати, враховуючи якість послуг, що надаються, а також порівнюючи з ціновою політикою інших країн», — зазначив він. За даними Держтурадміністрації, цього літа всі санаторії у Трускавці були завантажені на 100 відсотків, у той час як у Криму ситуація виявилась протилежною. Там більшим попитом користувався приватний сектор. За словами Валерія Цибуха, після завершення літнього сезону відповідні пропозиції щодо зміни цінової політики обговорюватимуться на засіданні кримського уряду, а потім будуть винесені на розгляд колегії Держтурадміністрації України.
До речі, про цінове регулювання туристичної сфери, зокрема продажу путівок до кримських санаторіїв та пансіонатів, заявляв віце-прем’єр кримського уряду Володимир Раєнко ще на початку літнього туристичного сезону.
Український туризм фінансується на 54 відсотки
Туристична сфера України цього року фінансується з держбюджету на 54 відсотки від запланованого. За словами голови Держтурадміністрації Валерія Цибуха, від такого недофінасування особливо потерпає рекламно-інформаційна сфера. Зокрема, чимало труднощів виникає насамперед з організацією виставкової діяльності, а також виданням туристичних каталогів та путівників. У державному бюджеті 2002 року вперше на рекламно-інформаційну сферу було заплановано виділити 200 тисяч доларів. До цього окремого рядка на рекламу у туристичному бюджеті не передбачалося. Валерій Цибух зазначив, що ця сума набагато менша аніж сума, яку виділяє на свою рекламу одна італійська провінція Венето, де знаходиться знаменита Венеція.
Наступного року у держбюджеті на рекламу туристичних можливостей України заплановано виділити вже понад 4 мільйони гривень.