Фірми, котрі серйозно відносяться до якості своєї продукції та її збереження, пакують останню в туби або банки, кришки яких закриваються тільки з допомогою гвинтової різьби. Вона, по- перше, гарантує невитікання щільно закритих кремів, гелів, лосьйонів або тоніків. По-друге, обмежує доступ повітря до препарату, тим самим уповільнюючи процес окислення.
Крім пластикової упаковки, продукція має й картонну. Найкращою (дорогою) упаковкою вважаються картонні коробки з ламінованим покриттям. Такі коробки не розкисають у воді. Перевірити подібне покриття легко. Якщо капнути на коробку водою, а потім стерти ці краплі, то сліду не залишиться. Краї коробок гладенькі, рівно обрізані, без шорсткостей. У коробці обов’язково є вкладиш.
Пластмасова упаковка виготовляється з харчової пластмаси, яка проходить ретельний медичний контроль.
Дуже часто можна почути нарікання на адресу дорогої продукції. Багато хто говорить про те, що значну частину її вартості становить вартість упаковки. Але відмінність дешевої косметики від дорогої зовсім не в цьому. Дешева косметика випускається за принципом: менша собівартість — більший прибуток. Для зниження собівартості заощаджують на всьому: на дорогих компонентах, на передових технологіях й зокрема — на упаковці. Сировину для упаковки дешевих косметичних препаратів, як правило, закупляють якнайдешевшу, а це означає, що вона проходить не вельми ретельний медичний контроль і перевірку на токсичність.
До складу кожного крему входить не менше двох десятків інгредієнтів. Дуже важливо звертати увагу на його консистенцію. Хороший, якісний крем нагадує добре збиту білу сметану. Жовтизна крему —не показник його натуральності, навпаки, показник дешевих, відсталих технологій. Добре збита вершкова або соняшникова олія — білого кольору. Кожна господиня це знає.
Також обережно треба ставитися до кремів, що мають блакитний відтінок. Це говорить про те, що їхній колір отримано не шляхом якісного технологічного процесу, а завдяки додаванню спеціального хімічного компонента.
Якісний крем добре та швидко всотується в шкіру, не залишаючи на ній плівки й інших неприємних відчуттів.
Шкіру слід берегти й наносити на неї тільки якісну косметику. Насамперед, ніколи не купуйте косметику, спочатку не спробувавши її. Це стосується всіх видів продукції. У першокласних магазинах і салонах завжди є стенд із пробниками. Якісна косметика має й візуальні відмінності.
Особливо це стосується тональних кремів. Сучасні основи не лише маскують дефекти шкіри, а й захищають її від шкідливих впливів навколишнього середовища. Тональні креми нового покоління мають дуже «легку» та ніжну консистенцію. Вони природні, прозорі й невідчутні на шкірі. При нанесенні такого тонального крему на шкіру, він лягає рівно, не відрізняється за кольором і не помітний навіть тоді, коли пильно придивлятися.
Як правило, у хороших фірм тональні креми різняться не тільки за відтінками, а й за типами шкіри. Узагальнена формула «для всіх типів шкіри» — минуле століття й рекламний трюк. Суху шкіру необхідно підживлювати, отже, крем для неї має містити жири. Масній, навпаки, необхідно додати матовості, виходить, жир в кремі не потрібен. Особливо обережно тональні креми треба підбирати для проблемної шкіри.
l Не плутайте засоби, які попереджають старіння й призначені для 25—35-літніх, із засобами для в’янучої шкіри. Останні можна застосовувати лише після 35 років або коли шкіра з яких- ось причин виглядає старіючою.
l Будь-який косметичний препарат повинен максимально відповідати типу шкіри та її потребам. Перед тим, як купувати щось, бажано проконсультуватися з фахівцем. Варто пам’ятати, стовідсотковий результат буває тільки в ідеальних лабораторних умовах. За реального застосування косметичний препарат має хоча б на 50% виконувати обіцяне в анотації.
l Будьте обережні з кремами-ліфтингами. Вони відносяться до препаратів, призначених для шкіри після 40 років.
l Ідеальна пора для застосування комплексу, в який входять фруктові кислоти, — осінь. Препарати з вмістом кислоти застосовують тільки в комплексі — гель, тонік, крем, антиоксидант.
l Використовуючи косметичні препарати різних фірм, будьте обережні! Це може викликати подразнення. У крайньому разі, якщо ви протерли обличчя тоніком однієї фірми, а застосовуєте крем іншої, — перед нанесенням останнього обполосніть лице кип’яченою водою.