Здивувати китайськими «шанелями» та «діорами» у наш час когось складно. Більше того, якщо з’ясується, що сумочка, куплена у фірмовому бутіку, не китайського походження — це можна вважати сюрпризом. Хоча ще не відомо, чи буде цей сюрприз приємним, адже за десятиліття ретельного копіювання кращих західних зразків китайські умільці досягли чимало. Чого — можна зрозуміти, лише ознайомившись із колекціями самих китайських дизайнерів. Фестивалі моди, на які було накладено негласне табу в комуністичному минулому Китаю, стали одним із найпопулярніших заходів у його комуністичному сьогоденні. Китайські версії найпопулярніших модних журналів розкуповують за кілька днів після появи на прилавках, а в найбільших торгових центрах покази китайських модельєрів проходять один по одному.
Китайські модні бренди отримують у країні дедалі більшу популярність. Та й за межами країни багато хто вже знає торгові марки Farina-Z, Ominalo, Finsun, Fangying, Ren Ping. Китайські речі, які ще недавно асоціювалися з дешевим кітчем, тепер вважаються останнім шиком. Принаймні в Азії, і насамперед у Японії. Молоді японки прагнуть побувати в Китаї не лише для обзаведення модними обновками,
а й щоб зануритися в атмосферу зростаючого успіху. Та й Європа з Америкою дедалі з більшим зацікавленням придивляються до тенденцій сучасної китайської моди, яка, віддзеркалюючи моду західну, збагачує її своїми давніми східними традиціями.