Крок у завтра

Поділитися
Надихнути кожного з українців серйозно задуматися над власним майбутнім, вчинити свідомий і виві...

Надихнути кожного з українців серйозно задуматися над власним майбутнім, вчинити свідомий і вивірений крок у завтрашній день — така головна мета нової всеукраїнської програми «Спілкування заради майбутнього», ініційованої компанією «Київстар» на честь свого десятилітнього ювілею.

Офіційний і дуже неординарний її старт — екстремальний підйом відомого французького підкорювача хмарочосів Алана Робера по зовнішній скляній стіні на вершину 63-метрової будівлі головного офісу компанії «Київстар». Ця яскрава подія, привернувши увагу всієї країни, стала символом головної ідеї програми — успішного руху до поставленої мети і подолання навіть складних перешкод.

4 липня компанія «Київстар» відкрила другий етап всеукраїнської програми «Спілкування заради майбутнього», запрошуючи всіх охочих узяти в ній участь. Протягом двох літніх місяців буде всебічно вивчатися, яким би жителі України хотіли бачити своє власне майбутнє і майбутнє своєї країни.

«Для того щоб досягти поставленої мети, потрібно чітко уяв­ляти, що саме ми прагнемо мати в майбутньому. І тільки тоді можна впевнено рухатися в правильному, свідомо обраному напрямі, — каже президент компанії «Київ­стар» Ігор Литовченко. — Оглядаючись на минулі десять років, я точно можу сказати, як ми розвивалися на кожному з етапів створення компанії, із чим зіштовхувалися, яких результатів домагалися і чому стали такими успіш­ними. Насамперед тому, що ми не просто мріяли про успіх і лідерство в майбутньому, а чітко планували цей успіх і наполегли­во йшли до своєї мети. В результаті дискусій, спілкування, обговорення ми стабільно домагалися запланованих проміжних результатів. Ми точно знали, що там, де є чітко сформульована думка, буде й успіх. І сьогодні компанія «Київстар» є безперечним лідером ринку мобільного зв’язку.

Я впевнений, що кожен житель України мріє про щось своє. В кожного з нас своє майбутнє і свій власний погляд на те, яким воно може й має бути. І саме тому наша компанія пропонує всім людям з активною життєвою позицією приєднатися до програми «Спілкування заради майбутнього» для обговорення тих змін, яких вони очікують у майбутньому для себе і для країни, поділитися своїми поглядами, ідеями, надіями. І, своєю чергою, — через спілкування і розуміння — зробити перший крок до реалізації цих планів, до побудови свого власного всебічно продуманого майбутнього».

Для ефективного висвітлення програми й конструктивної оцінки результатів компанія «Ки­ївстар» запросила до участі в програмі партнерів — Київський міжнародний інститут соціології, Інститут філософії ім. Г.Сковороди НАН України, телеканал «1+1» та багатьох відомих людей, які є авторитетними виразниками ідей і втіленням реалізованих життєвих прагнень для різних верств суспільства. Публічні дискусії учасників проекту «Спілкування заради майбутнього», представників різних сфер громадського життя щодо майбутнього українців будуть проводитися в три етапи у форматі обговорень, обміну думками, «брейн-штормів».

Один із найважливіших елементів програми — власний телевізійний проект телекомпанії «1+1». «Наш канал без вагань прийняв пропозицію компанії «Київстар» приєднатися до
унікального проекту «Спілку­вання заради майбутнього», — підтверджує генеральний директор каналу «1+1» Юрій Морозов. — По-перше, нам дуже приємно працювати з компанією, яка за десять років показала себе надійним партнером. По-друге, це дуже ретельно продуманий і правильно сфокусований проект. Мені здається, це саме те, що потрібно нашим глядачам. Протягом місяця в ефірі нашого каналу демонструвалися короткі, але дуже емоційні сюжети серії «Твоя історія». Вони нагадують кожному з нас багато подій, свідками або учасниками яких були ми або наші знайомі. А сьогодні починається друга частина нашого проекту під назвою «Твоє майбутнє» — унікальна можливість для звичайного українця розповісти, яким він бачить майбутнє своє, своїх дітей, своєї сім’ї, як він збирається втілити в життя власний проект майбутнього. Героєм сюжету може стати будь-який глядач, надіславши листа зі стислим описом свого проекту майбутнього і десять фотографій на спеціальну скриньку компанії «Київстар» за адресою: 03150, м.Київ, а/с «10 років Київстар» або на електронну адресу: future@10.kyivstar.net . Найяс­кра­віші та найцікавіші матеріали стануть основою для телевізійного сюжету або друкованого матеріалу. Ми доберемо найцікавіші історії, і мені здається, що саме такі позитивні настрої будуть важливі для успішного здійснення нашого спільного проекту, який дає нам можливість провести соціологічне дослідження й забезпечити діалог глядачів в ефірі каналу «1+1».

Кожен українець може також взяти участь у дискусіях, відвідавши сайт www.10.kyivstar.net і в интернет-блозі проекту www.ua_future.livejournal.com , www.blog.liga.net .

Друга важлива складова проекту — проведення всеукраїнського соціологічного дослідження, мета якого — визначити основні тенденції в уявленнях більшості жителів України про своє майбутнє. Таке дослідження буде проводити інший партнер компанії «Київстар» — Київський міжнародний інститут соціології.

— Завдяки проекту «Спілку­вання заради майбутнього» наш інститут дістав можливість досліджувати те, що дуже рідко вдається, — розповідає професор НАУКМА, президент КМІС Ва­лерій Хмелько. — Всеукраїнське соціологічне дослідження «Яким ви бачите своє майбутнє?» буде проводитися нашими експертами з метою дістати відповідь на це запитання, а також виділити типові уявлення про майбутнє, визначити, на який період представники різних верств населення його планують. Дослідження проводитиметься методом формалізованих інтерв’ю, віч-на-віч, безпосередньо з респондентами, в них удома. Опитуванням будуть охоплені великі та середні міста з населенням від 100 тисяч в усіх регіонах України.

Фінансова підтримка, надана компанією «Київстар», дає можливість виявити тенденції, які існують у суспільстві: коли немає порозуміння, уявлення про те, що справді потрібно мільйонам українців, то між людьми виникає ворожість, дуже болісно відбиваючись на країні в цілому. Дорогою є навіть сама можливість знайти спільне в баченні жителів різних регіонів, різних верств суспільства, різних вікових груп. Для цього, природно, потрібно одне одного вислухати, поспілкуватися між собою.

Всеукраїнське опитування буде цілком репрезентативним: вибірка представить усі основні верстви населення країни. Ще в 90-ті роки, коли КМІС тільки починав свою діяльність і не мав можливості отримати скільки-небудь адекватну державну статистику, ми разом з американськими статистиками Чиказького університету, розробили спеціальну методику та технологію побудови вибірки, яка дозволяє з мінімальною похибкою одержувати найнадійніші дані. Збираємося її застосувати. Ми хочемо провести не лише кількісне, але й якісне дослідження, яке дозволить більш поглиблено визначити мотиви бажань. Особливістю останнього стане ще й можливість взаємно контролювати якісні дослідження на рівні свідомості та мислення з дослідженнями на емоційному рівні. Почуття не втілюються в слова, але виражаються тембром голосу, інтонаціями... Всі ці результати дуже цікаві і будуть корисні для соціології в цілому».

Після завершення другого етапу програми набуті результати в цілому дозволять організаторам створити умовну своєрідну «карту майбутнього українців». Масштабна всеукраїнська програма компанії «Київстар» «Спілку­вання заради майбутнього» покликана надихнути і спонукати людину вже сьогодні замислитися над своїм прийдешнім і через гармонію та порозуміння зробити перший і впевнений крок у завтрашній день. Головне — зрозуміти, що наше майбутнє залежить тільки від нас!

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі