Англійські вчені з’ясували, що комп’ютерні ігри сприятливо впливають на здатність дітей до логічного мислення і швидкого прийняття рішень у складних ситуаціях.
У дослідженні, проведеному спеціалістами з організації Teachers Investigating Educational Multimedia, взяли участь понад 700 дітей віком від 7 до 16 років. У результаті було виявлено, що комп’ютерні ігри сприятливо позначаються на успіхах дітей у навчанні. Поліпшувалася успішність навіть з таких предметів, як математика, правопис і читання. Комп’ютерні ігри, окрім всього іншого, як стверджують учені, котрі проводили дослідження, розвивають комунікаційні здібності дітей, оскільки зазвичай діти люблять грати «на комп’ютері» парами чи невеличкими групами.
Як приклад ігор, що розвивають у дітей логічне мислення, дослідники назвали відомих «Сімів», де гравцям пропонується побудувати місто і створити в ньому суспільство, підтримуючи життєдіяльність кожного його члена. В уряді Великобританії розглядаються шляхи впровадження комп’ютерних ігор у шкільну програму.
Це дослідження ще раз підтвердило той факт, що в наш комп’ютерний вік традиційна освіта, побудована на вивченні підручників і читанні книг, відходить на другий план. Так, з’ясувалося, що 15-річні підлітки проводять за читанням книг менше двох годин на тиждень, 11 годин вони витрачають на телевізійні програми і 9 годин — на комп’ютерні ігри.