Булінгом у США позначають великий перелік дій — від погроз до насмішок, — які здатні налякати, принизити чи іншим чином негативно впливати на людину. Булінг в Інтернеті або з допомогою інших електронних пристроїв, на кшталт стільникового телефону (кібербулінг), — досить новий феномен.
Дослідження компанії Harris Interactive засвідчило, що 43% американських підлітків у віці 13—17 років зіштовхувалися з кібербулінгом. Найчастіше від цього потерпають дівчата. Їх кривдять, пересилаючи на стільниковий телефон двозначні зображення та фотографії, або просто обзивають і зводять наклеп на них. Із невідомих причин кібербулінг поширений серед 15-річних підлітків — 54% їх заявили, що протягом останнього року хоча б один раз зіштовхувалися з цим. 17-річні юнаки та дівчата удвічі рідше повідомляли про цю проблему.
Більшість тінейджерів стверджують, що їхні однолітки займаються кібербулінгом, бо: вважають це смішним (81%); хочуть помститися комусь (64%); вважають свою жертву хронічним (хронічною) невдахою (45%). Підлітки також переконані: кібербулери тому такі активні, що не бояться відплати.
Цікаво, що приблизно половину юних американців такі дії жодним чином не зачіпають. Інша половина найчастіше відчуває лють. Принижені та ображені підлітки в більшості випадків починають діяти. Найефективніший спосіб боротьби з кібербулінгом — відмова від спілкування з кривдником (71%). 64% відмовляються пересилати іншим образливі послання. 56% повідомляють про такі інциденти друзям, що також допомагає зупинити авторів електронного булінгу. Третина підлітків виступає за те, щоб на інтернет-форумах і чатах постійно діяли модератори, які блокували б електронних хамів.