Ви не пробували загубитися в одному із нью-йоркських аеропортів? Адже саме там для цього створені найоптимальніші умови, насамперед за рахунок численних й часто суперечливих інформаційних табличок. Система графічної інформації в нью-йоркських аеропортах почала закладатися ще в 70-х роках. Відтоді вона не переглядалася, а лише доповнювалася дедалі новими й новими покажчиками.
З метою систематизації подачі графічної інформації дирекції цих аеропортів звернулися до голландської фірми Bureau Mijksenaar. Для початку 57-річний інформаційний дизайнер Поль Мійксенаар кілька днів провів в аеропортах із відеокамерою в руках, відстежуючи шлях випадково вибраних відвідувачів. Він фіксував і аналізував усі вимушені зупинки через труднощі з визначенням маршруту, всі очевидні ознаки збентеження і спроби звернутися по допомогу до персоналу.
Саме завдяки зусиллям Поля Мійксенаара аеропорт Скипхол в Амстердамі визнаний одним із найбільш продумано організованих і зручних у світі. Адже навіть така дрібниця, як колір і шрифт написів на табличках, має величезне значення. Нині в американських аеропортах використовуються покажчики з білими літерами на темному тлі, до того ж розташовані збоку від основного маршруту. Проте пан Мійксенаар стверджує, що найважливіші написи потрібно розміщати прямо над головами пасажирів, які рухаються, під кутом зору не більше 32 градусів, і до того ж із невеличким нахилом донизу. При цьому найтерміновіші написи — з інформацією про відліт, місце посадки і реєстрацію — мають бути зроблені чорним по яскраво-жовтому, а написи, які вказують напрями для прибулих пасажирів, — зеленим. І, нарешті, інформація про кімнати відпочинку, кафетерії, магазини, де звичайно згаюють час, — спокійним жовтим кольором на нейтральному сірому тлі.