Українські політики зазвичай не відповідають на запитання, поставлені відвідувачами їхніх персональних веб-сайтів. Таким є результат дослідження проведеного Інформаційно-аналітичним центром «Publicity», повідомила керівник аналітичного центру Руслана Плис у своїй статті для «Дзеркала тижня».
«Запити було надіслано 18 партіям, а також 10 лідерам, що мають особисті сайти. Всього було надіслано по два запитання: від імені фізичної особи особисто лідеру партії та від редакції інформаційного сайту прес-службам партій», — зазначила Руслана Плис.
За її даними, на перше запитання відповідь надійшла тільки від одного лідера. Анатолій Гриценко відповів наступного ж дня після запиту. На друге запитання — від імені інформаційного сайту, адресоване прес-службам партій, — протягом п’яти робочих днів не надійшло жодної відповіді чи іншої змістовної реакції. Також надійшла низка технічних повернень, у яких було зазначено, що вказані у вихідному повідомленні адреси не існують або не обслуговуються.
Таким чином, повідомляє керівник ІАЦ «Publicity», «інтерактивні форми, присутні на сайтах, не виконують своїх функцій, заради яких, власне, вони й існують. А саме: отримання користувачем реакції на своє запитання, коментар і т.ін».
«На сьогодні потенціал офіційних сайтів, які мають бути основним джерелом інформації про політичні сили та їхніх лідерів, задіяний недостатньо. Ці ресурси поки що не є основними майданчиками для спілкування з політиками… Інтернет-технології, скоріше, розглядаються як «модні прибамбаси», а не ефективний інструмент інформування та формування довіри виборців», — підсумувала Руслана Плис.
Докладніше читайте у статті Руслани Плис «Занедбаний інтерактив, або Інтернет-прибамбаси» у свіжому номері «ДТ».