Колись діаманти були відмітною ознакою винятковості й елітарності, і гордовите сяйво цих каменів освітлювало дуже обмежену кількість щасливчиків. А тепер спільне підприємство De Beers Consolidated Mines Ltd. і LVMH Moet Henessy Louis Vuitton SA, які вирішили здійснити справжню революцію в індустрії товарів розкоші, зробили девізом своєї маркетингової кампанії гасло «Діаманти для кожної жінки».
Південноафриканська діамантова компанія, заснована 112 років тому, ще недавно діяла під девізом «Діаманти назавжди» і недаремно заслужила у світі коштовностей репутацію Діора. А найбільший у світі конгломерат LVMH, що поглинув чимало прославлених будинків моди, давно вже претендує на роль усесвітнього законодавця моди.
Загальний обсяг роздрібної торгівлі обробленими діамантами становить 50 мільярдів доларів, і 44 відсотки нових діамантів продає компанія De Beers. Серед необроблених діамантів на частку цієї компанії припадає дві третини всього ринку обсягом 8 мільярдів доларів. De Beers і LVMH зобов’язуються інвестувати у створення спільного підприємства по 200 мільйонів доларів. Стратегічна мета — відкриття серії ювелірних бутиків по всьому світові. Вони зможуть скласти гідну конкуренцію Cartier і Tiffany.
На думку Кена Глассмана, аналітика діамантової промисловості з американської фірми Davenport&Co., нове підприємство має всі шанси на успіх. «DeBeers потрібно розвивати свій бренд-нейм, але вони не мають ні маркетингового досвіду, ні досвіду організації широкої роздрібної торгівлі. Саме тому їхній зв’язок із такою досвідченою в цих питаннях компанією видається досить перспективним».
Проте один із найбільших паризьких ювелірів, який не захотів себе назвати, налаштований значно скептичніше. «Якщо пан Арно вважає, що зможе продавати діаманти так само, як дамські сумочки від Louis Vuitton, його чекає справжній шок. Навіть ім’я De Beers не завжди має той резонанс, на який можна було б розраховувати. Для успішного розкручування підприємства знадобляться величезні інвестиції в рекламу і маркетингові дослідження».