Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці» з посиланням на генерального директора Володимира Козака, комп'ютерна система аналізу пасажиропотоку була введена в експлуатацію з травня 2011 року. Завдяки аналізу стало наочно зрозуміло, які потяги курсують порожніми, які використовуються як приміські, а де, навпаки, не вистачає вагонів.
«Такий повний аналіз пересування пасажирів робиться вперше за 20 років, і він повинен допомогти нам побачити «вузькі» місця і покращити економіку пасажирських перевезень», - сказав В.Козак.
Як зазначив начальник Головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько, графік та маршрути руху потягів далекого сполучення не переглядалися з часів СРСР, давно не відповідають реальним потребам транспортним пасажирів і вимогам до швидкості і комфортності перевезень.
Як з'ясувалося, потяги дальнього сполучення у більшості випадків не використовуються пасажирами за прямим призначенням. Пасажири користуються потягами дальнього сполучення як приміськими. Також курсує багато потягів, де кількість пасажирів, які подорожують від початкової до кінцевої станції, становить менше 10%.
У результаті проведеного аудиту було вирішено до кінця 2011 року скасувати 23 потяга і змінити періодичність курсування 13 потягів. На тих напрямках, де спостерігається стійкий попит на перевезення, будуть введено нові маршрути, збільшено схему потягів, тобто, додано додаткові вагони.
«Укрзалізниця» скасувала 23 потяга
31 жовтня, 2011, 12:48
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
