Підписанти листа наполягаютьна тому, щоб «відкликати презентовані міністерством розробки і розпочати роботу над формуванням професійної команди, здатної адекватно визначити основні напрямки реальної стратегії позиціонування України за кордоном».
На думку підписантів листа, існуюча стратегіяпозиціонування країни за кордоном «не лише не здатна виконати поставленого завдання щодо покращення іміджу країни, а, навпаки, здатна погіршити ситуацію».
«Виконані спеціальні елементи - невідомо ким і на яких підставах визначені за символи українського народу Спритко і Гарнюня - експлуатують типово колоніальні стереотипи, іґнорують низку важливих національних ознак і є попросту образливими для національної гідності українців, як чоловіків, так і жінок. Акцентування уваги іноземців на тому, що не є правдою щодо України, в глобальному світі глобальних комунікацій до вже наявного негативного образу країни може додати ще один негатив: країна, що вводить в оману», - сказано у листі.
«Винятково PR заходами неможливо змінити імідж країни, який формується в першу чергу реальними діями та реальними фактами. І саме такі дії, спрямовані на позитивні зміни, мають бути забезпечені відповідною PR підтримкою. Стратегія не може ґрунтуватися на придуманих ідеях, які не є реальними елементами внутрішньої політики», - наголошують представники громадськості.