Влада Італії планує реставрувати Колізей, після чого на одній з найбільш відомих визначних пам'яток Риму з'явиться реклама. Про це у п'ятницю, 30 липня, повідомляють західні ЗМІ. Влада Італії планує реставрувати Колізей, після чого на одній з найбільш відомих визначних пам'яток Риму з'явиться реклама. Про це у п'ятницю, 30 липня, повідомляють західні ЗМІ. За словами представника міністерства культури Італії, реклама буде розроблятися з урахуванням історико-культурної значущості Колізею, однак якою саме вона буде, поки не уточнюється.
На реконструкцію давнього амфітеатру буде потрібно більше 30 мільйонів доларів. Підсумки конкурсу на проведення робіт будуть відомі у вересні поточного року. А реставрація Колізею розпочнеться через місяць і, як очікується, буде тривати три роки.
При цьому доступ туристів для огляду пам'ятки не буде припинено ані на день.
Колізей був побудований у першому столітті до нашої ери і зараз вважається одним із символів Вічного міста. У 2007 році за результатами голосування, яке проводилося по всьому світу, Колізей був оголошений Новим чудом світу.